شهرداری ارومیه برابر سایپای البرز به برتری رسید

شهرداری ارومیه برابر سایپای البرز به برتری رسید

گروه خبر: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هفتم مرحله دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با نتیجه ۳ بر ۱ برابر سایپای البرز به برتری رسید.
در این دیدار که با حضور شش هزار تماشاگر ارومیه ای در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد دو تیم پرطرفدار شهرداری ارومیه و سایپای کرج به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ارومیه در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات (۲۵-۲۳)، (۲۵-۲۲) و (۲۵ ۱۳) برابر مهمان خود به برتری برسد.
تیم سایپا تنها در ست سوم با نتیجه ۲۵ – ۱۸ بر ارومیه پیروز شد.
تیم سایپا با این باخت همچنان ۴ امتیازی باقی ماند و قعر جدول رده بندی سقوط کرد و تیم شهرداری ارومیه با کسب سه امتیاز کامل این دیدار ۱۰ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.
این دیدار با نظارت محمد حسین شفقی و قضاوت داور اول مسعود یزدان پناه و داور دوم وحید پورکاشیان برگزار شد.
*بازیکنانم تیم سایپا را دست کم گرفته بودند
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنانم برابر سایپا مغرور شدند و این تیم جوان را دست کم گرفته بودند.
ابراهیم وطن پرست پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیمش برابر سایپا افزود: همانطور که به تماشاگران قول داده بودیم روند پیروزی های ما ادامه دارد و امروز نیز توانستیم مقابل تیم جوان ولی با انگیزه سایپا خوب ظاهر شویم.
وی اظهار کرد: در ست های اول و دوم غرور بیجایی در بازیکنان بود و این باعث شد با امتیازات نزدیکی برابر حریف پیروز شویم.
وطن پرست در خصوص باخت در ست سوم گفت: ما در این ست با بدشانسی مصدومیت کاپیتان مصطفی وند را متحمل شدیم و با آوردن علی رشیدی جوان باز هم نتوانستیم نتیجه را به سود خود کنیم.
وی افزود: امیدواریم مصدومیت پیچ خوردگی پای چپ مصطفی وند به زودی بهبود یابد تا بتوانیم از وجود این بازیکن ارزشمند بهره ببریم.
وطن پرست گفت: ما پس از باخت در ست سوم مجبود شدیم تغییر اساسی در ارنج تیم دهیم و این امر منجر به پیروزی ۲۵ – ۱۳ در برابر سایپا شد.
وی گفت: در ست چهارم فاصله زیادی با حریف داشتیم و این ضریب امنیتی آرامش خاصی به من داده بود و مطمئن بودم که این ست را به راحتی می بریم.
وطن پرست ادامه داد: سایپا تیم سخت کوشی بود و در جریان بازی بسیار جنگنده و خوب ظاهر شد.
*تیم ساپیا در ست های اول و دوم می_توانست شهرداری ارومیه را شکست دهد
سرمربی تیم والیبال سایپای کرج گفت: بازیکنان جوان ولی با انگیزه ما با کمی دقت می_توانستند در ست های اول و دوم تیم شهرداری ارومیه را پشت سر بگذارند.
فرهاد نفرزاده هم افزود: من این پیروزی را به بازیکنان شهرداری ارومیه تبریک می گویم چرا که تیم ارومیه از ما بهتر بازی کرد و شایسته کسب این پیروزی بود.
وی اظهار کرد: ما روز بد و بازی پر اشتباهی داشتیم و در ست های اول و دوم این شانس را داشتیم که پیروز میدان باشیم.
نفرزاده گفت: بازی کردن و پیروزش شدن با تیم های پرمهره کار بسیار راحتی است ولی شیرین تر و جذابتر از آن کار کردن با بازیکنان جوان و با انگیزه است و بسیار خوشحالم که در امر بازیکن سازی فعالیت دارم و از انتخاب بازیکنان جوان و کم تجربه به هیچ وجه پشیمان نیستم. وی گفت: به تماشاگران فهیم و والیبال بلد ارومیه تبریک می گویم که همواره با شور و شوق خاصی تیم محبوب خود را حمایت می_کنند و من در سالهای طولانی که برای انجام مسابقات متعدد به ارومیه آمده ام از حضور در بین این تماشاگران لذت برده ام.وی گفت: تیم سایپا در سالهای گذشته بازیکنان مطرحی همچون مهدی مهدوی، آرش کمالوند، آرمین تشکری، سامان فائزی، پوریا فیاضی و مسعود غلامی را به جامعه والیبال کشور تقدیم کرده است ولی امسال سیاست کلی خود را در زمینه بازیکن سازی و جوانگرایی بنا نهاده است.
نفرزاده ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان تیم سایپا ۲۰ سال است به طوری که ما دو بازیکن ۱۷ ساله هم در بین نفرات تیم داریم.وی گفت: بازی بعدی ما برابر شهرداری تبریز خواهد بود و ما از ارومیه مستقیم به تبریز خواهیم رفت و من مطمئنم که تیم ما در بازی های برگشت شگفتی ساز لیگ امسال خواهد بود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 2 =