شهرداری ارومیه از صعود بازماند

شهرداری ارومیه از صعود بازماند

گروه خبر: تیم شهرداری ارومیه از صعود به مرحله نهایی رقابت های والیبال لیگ برتر کشور بازماند.
در پنجمین و آخرین روز از مسابقات دور مقدماتی لیگ برتر جوانان کشور پنج دیدار در سالن تختی کاشان برگزار شد که در نهایت از گروه ?الف? تیم های سایپا البرز، جواهری گنبد و شهرداری تبریز به مرحله نهایی راه یافتند.
تیم شهرداری ارومیه (در گروه الف) در چهار دیدار خود ابتدا موفق شد برابر تیم شهرداری تبریز به پیروزی برسد و سپس دومین پیروزی خود را مقابل جواهری گنبد رقم زد ولی در ادامه مقابل تیم های متین ورامین و سایپا البرز شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
در آخرین بازی های گروه ?الف? ابتدا دو تیم والیبال متین ورامین و جواهری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده گنبد موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ متین را شکست دهد تا پس از سایپا با ایستادن در رده دوم این گروه به مرحله نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.
تیم شهرداری تبریز هر چند نتیجه را واگذار کرد اما با توجه به کسب ست های بیشتر نسبت به دو تیم هم امتیاز گروه خود یعنی تیم های متین ورامین و شهرداری ارومیه به عنوان سومین تیم صعود کننده به مرحله نهایی راه یافت.
از گروه ?ب? تیم های پیکان تهران، آلومینبوم بندرعباس و میزان مشهد به مرحله نهایی صعود کردند.
دور مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور در دو گروه شش و پنج تیمی به مدت پنج روز از ۲۹ آبان تا سوم آذر در کاشان برگزار شد و در پایان از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


پنج × = 5