فرماندار مهاباد:

شهدای مدافع حرم دست تروریست ها را از کشور کوتاه کردند

شهدای مدافع حرم دست تروریست ها را از کشور کوتاه کردند

گروه خبر: معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد با تجلیل از شهیدان مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم با رشادت و ایثار خود امنیت را به ارمغان آوردند و دست تروریست ها را از کشورمان کوتاه کردند.
ایرج شجاعی در دومین جلسه مشترک شورای سیاست گذاری و کمیته های ستاد مدافعان حرم این شهرستان اظهار کرد: دفاع از مسلمانان در مقابل تروریست های تکفیری در هر نقطه از جهان وظیفه همه است. وی اظهار کرد: تروریست قوم، نژاد و مذهب را نمی شناسد و برای مبارزه با آن و تأمین امنیت جامعه باید انسجام ملی داشته باشیم. فرماندار شهرستان مهاباد اضافه کرد: امروزه تروریست، پدیده ای است که باید قاطعانه با آن برخورد شود اما قدرت های جهان به ویژه استکبار و ایادی آن این موضوع را با عقاید و مسائل دینی درهم آویخته اند و در صدد تضعیف اسلام هستند.
مسئول ستاد مدافعان حرم مهاباد نیز گفت: مدافعان حرم در سطح ادارات شهرستان مهاباد در چهار بخش عمومی، دولتی، مردمی و نیروهای مسلح در ۴۵ کمیته بخش بندی شده است. عبدالرحمان علیزاده افزود: مردم خیر و انسان دوست شهرستان مهاباد برای حمایت از مردم ستم دیده و مظلوم سوریه و مدافعان حرم تاکنون کمک های زیادی جمع آوری کرده اند. به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایرنا، شهرستان مهاباد با حدود ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


2 + = سه