شهادت و ترور سرمایه های حقیقی کشور نتیجه مذاکره با استکبار است

شهادت و ترور سرمایه های حقیقی کشور نتیجه مذاکره با استکبار است

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درپی شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: این اقدامات نتیجه مذاکره با ایادی استکبار است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در بخشی از پیام خود آورده است، شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده که در اقدامی تروریستی به لقاء الله شتافت، مردم بصیر و همیشه آگاه ایران‌اسلامی را داغدار کرد و موجب تالم و تأثر اینجانب گردید.
این پیام می‌افزاید، شهید سرافراز محسن فخری زاده یکی از شخصیت‌های برجسته علمی و پژوهشی در حوزه دانش هسته‌ای و دفاعی در کشور محسوب می‌شد که سال‌ها عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به نظام‌اسلامی و ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور صرف کرد که همواره در لیست ترور دشمنان قرار داشت و امروز با نثار خون مطهر خود نشان داد، اعتماد به دشمن جنایتکار و مذاکره با ایادی استکبار و کشورهایی که جز رسیدن به اهداف شوم خود مسیری را دنبال نمی‌کنند ثمری جز ریخته شدن خون‌ها و از دست دادن سرمایه‌های حقیقی این مرز و بوم نخواهد داشت.
امام جمعه ارومیه می‌افزاید، استکبار جهانی و تروریست‌های وابسته بدانند با این اقدامات ضد انسانی و خائنانه نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله‌های علم و فناوری خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین شأن خواهند رسید.
شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


+ هشت = 14