رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی:

شنا در آب‌های غیرمجاز آذربایجان غربی جان ۲۷ نفر را گرفت

شنا در آب‌های غیرمجاز آذربایجان غربی جان ۲۷ نفر را گرفت

آرازآذربایجان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی گفت: شنا در آب‌های غیرمجاز آذربایجان غربی جان ۲۷ نفر را گرفت.
باقر بهرامی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار رسمی تعداد غرق شدگی امسال در استان به ۲۷ نفر رسید افزود: تاکنون ۲۷ نفر به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آب‌های غیرمجاز غرق شده اند که پیش بینی می شود آمار واقعی غرق شدگی ۳۷ نفر باشد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه بروز مشکلات غرق شدگی افراد اغلب در رودخانه های شمال و جنوب استان رخ می دهد ادامه داد: شنا در آب‌های آزاد و منابع آبی غیر مجاز در روزهای گرم سال با وجود نصب تابلوهای هشدار دهنده متاسفانه سالانه جان بیش از ۴۰ نفر از هموطنان در آذربایجان غربی می گیرد.
بهرامی تعداد ماموریت های اورژانس استان در چهارماهه امسال را ۲۴ هزار و ۵۸۸ فقره عنان کرد و گفت: از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۹ ماموریت در زمینه غیر تصادفی است که ۱۱ درصد رشد نشان می دهد.
وی تعداد ماموریت های تصادفی را شش هزار و ۲۳ مورد با رشد ۲۶ درصدی عنوان و اضافه کرد: در چهارماه گذشته امسال ۱۰ هزار و ۸۴ نفر در بیمارستانهای استان به دلیل ماموریت های اورژانسی بستری شده اند.
بهرامی تعداد بستری در اثر ماموریت های تصادفی را شش هزار و ۴۳ نفر با رشد ۲۶ درصدی عنوان و خاطرنشان کرد: درحاضر ۷۷ پایگاه اورژانس در استان فعال است که از این تعداد ۴۵ پایگاه جاده ای و ۳۲ پایگاه شهری است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 4 =