- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

شناسایی ۶ هزار و ۴۱۰ مؤدی جدید در آذربایجان غربی

Posted By admin On اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ @ ۹:۳۵ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان-مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از شناسایی ۶ هزار و ۴۱۰ مؤدی جدید در آذربایجان غربی خبر داد.
یعقوب مزرعه لی در دیدار با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی که به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار شد اظهار داشت: در سال ۹۶ یک هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال عوارض مربوط به مالیات بر ارزش افزوده در استان وصول شده و برای اجرای طرح‌های عمرانی در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گذاشته شده ‌و این پرداختی‌ها نسبت به سال ۹۵، ۱۸ درصد افزایش یافته است.
وی سهم ۴۲ شهرداری آذربایجان غربی از این پرداختی را یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال ۹۶ رشد ۲۱ درصدی داشته است.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی به تغییرات صورت گرفته در نحوه توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سال گذشته اشاره کرد و افزود: این تغییرات کاملاً به نفع مناطق کم برخوردار بوده به نحوی که میزان برخورداری شهرستان‌هایی همانند چالدران و اشنویه از این عوارض به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
وی همچنین به موفقیت این اداره کل در وصول معوقات مالیاتی در سال ۹۶ و تأثیر این اقدام در کاهش فشار مالیاتی به مؤدیان موجود اشاره کرد و یادآور شد: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از وصولی مالیات سال گذشته استان که حدود ۳۰ درصد از کل وصولی است از محل وصول بدهی‌های معوقه مالیاتی تأمین شده است.
مزرعه لی همچنین از شناسایی ۶ هزار و ۴۱۰ مؤدی جدید در آذربایجان غربی در سال گذشته نیز خبر داد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%db%b6-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%db%b4%db%b1%db%b0-%d9%85%d8%a4%d8%af%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.