قاضی‌پور در اردبیل مطرح کرد؛

شفافیت مالی مسئولان خواسته اصلی نمایندگان است

شفافیت مالی مسئولان خواسته اصلی نمایندگان است

آرازآذربایجان- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف‌سازی مالی مسئولان خواسته‌ اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.
نادر قاضی‌پور در همایش دانشجوی بیدار در اردبیل تصریح کرد: بهره‌مندی از جوانانی فعال و دارای انگیزه و پشتکار از نیازهای اصلی جامعه کنونی بوده و با بهره‌گیری از چنین نیروهای ارزشمندی می‌توان در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی موفق ظاهر شد.
وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام رمز اصلی پیروزی انقلاب در تمامی شرایط حساس کشور است، افزود: دانشجویان شجاع و دغدغه‌مند با تبعیت از دستورات دینی در مسیر ولایت حرکت کرده و تابع پست و مقام‌های دنیوی نخواهند بود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه اعتیاد و فساد مالی و اخلاقی در جامعه ما ریشه دواند، فقر، ‌پس‌رفت و نارضایتی آحاد مردم را در پی خواهد داشت و نیازمند برخورد قاطع و پیشگیرانه در مقابله با چنین آسیب‌های ویران‌کننده‌ای هستیم.
قاضی‌پور با اشاره به اینکه حفظ همدلی نیاز کنونی کشور است؛ یادآور شد: انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشورا بوده و تا زمانی که مسیر انسانیت و اخلاق را با الگوگیری از شجاعت و فداکاری اهل بیت (ع) طی کنیم دشمنان آرزوی دستیابی به امیال شیطانی خود را به گور خواهند برد.
وی ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باید به قدری رشد کنند که با اقتدار علمی خود استقلال و عزت را به کشور ارزانی دارند تا هیچگونه وابستگی به دشمنان نداشته باشیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


4 × شش =