شرکت های مستقر در پارک فناوری آذربایجان غربی از مالیات معاف هستند

شرکت های مستقر در پارک فناوری آذربایجان غربی از مالیات معاف هستند

آرازآذربایجان- مدیر موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان از معافیت هاای مالیاتی برخوردار می شوند.
نرمین داوودی بعد از ظهر سه شنبه در تور خبری و بازدید خبرنگاران از پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: شرکت‌های مستقر در پارک بخش خصوصی هستند، صاحب فناوری بوده و قرار است این فناوری تبدیل به محصول شده و به بازار ارائه شود که معافیت‌های مالیاتی را در صورت استقرار در پارک خواهند داشت.
وی با بیان اینکه کاهش هزینه‌های مربوط به کسب و کار از جمله اهداف تقویت شرکت‌های دانش بنیان بوده و در همین راستا بخشی از شرکت‌ها در داخل پارک استقرار دارند عنوان کرد: شرکت‌های مستقر در پارک خصوصی هستند.
داوودی با بیان اینکه شرکت‌های مستقر در پارک همانند این است که در منطقه آزاد مستقر بوده و از معافیت مالیاتی برخوردارند، ابراز کرد: پارک علم و فناوری برخی امتیازها را برای تسهیل کار شرکت‌ها فراهم آورده تا با کمترین دغدغه خاطر به تحقیق و فناوری بپردازند.
مدیر مؤسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تاکید کرد: گروهی از افراد دارای توان و دانش در این محیط دور هم گرد آمده و هم افزایی فناورانه را بوجود آورده اند و پارک علم و فناوری استان مشاور حقوقی، مشاور بازاریابی و نیز مشاور مالی را به شکل رایگان این خدمات را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه حمایت پشتیبانی از شرکت‌های فناور نوپا رسالت اصلی پارک علم و فناوری است ادامه داد: شرکت‌های مستقر در پارک علاوه بر معافیت‌های مالیاتی از محیط آزمایشگاهی، کارگاه و امکانات لازم متناسب با فناوری خود برخوردار هستند
داوودی گفت: پارک علم و فناوری بخشی از هزینه‌های ثبت اختراع‌های ملی و بین المللی را برای صاحبان ایده تقبل می‌کند، همچنین عرضه محصولات تولیدی شرکت‌ها در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی و فراهم کردن قراردادهای فروش محصولاتشان با ادارات و سازمان‌های دیگر از دیگر اقدامات ما در راستای بازاریابی برای شرکت‌های مستقر در پارک علم وفناوری است در کنار این خدمات جهت تأمین سرمایه درگردش شرکت‌ها تسهیلاتی نیز در اختیارشان قرار می‌دهیم.
در این تور خبری، خبرنگاران استان با برخی از تولیدات و محصولات شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری از نزدیک بازدید کرده و در جریان اقدامات آنان و تلاش‌های محققان استانی قرار گرفتند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


شش × = 24