- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

شرایط حساس کنونی کشور ظرفیت اقدامات نسنجیده مسئولان را ندارد

Posted By admin On اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۸ @ ۱۰:۲۲ ق.ظ In ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای واجب‌تری از استیضاح در مملکت وجود داردگفت: شرایط حساس کنونی کشور ظرفیت اقدامات نسنجیده مسئولان را ندارد .
به گزارش آرازآذربایجان ، طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی کلید خورده و تاکنون ۴۰ امضاء از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح» مسعود سلطانی‌فر« جمع‌آوری شده و پس از تکمیل امضاء، این درخواست تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود.
روح‌الله حضرت‌پور از نمایندگانی است که مخالف طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان است گفت: اگر قرار بر استیضاح باشد، بسیاری از وزرا باید در اولویت استیضاح قرار گیرند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که کشور در شرایط حساسی قرار دارد زمان مناسبی برای استیضاح نیست.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید به مسائل کلی نظام نگریست و هم‌اکنون زمان استیضاح نیست و کارهای واجب‌تری در مملکت وجود دارد.
اما سیدهادی بهادری دیگر نماینده ارومیه یکی از موافقان طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان است، وی در رابطه با دلایل موافقت خود با این طرح به خبرنگار فارس اظهار کرد: قرار بر این بود که دو تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس خصوصی شده و حمایت دولتی شامل آنها نشود چون تمام مملکت تهران نیست.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: به غیر از این دو تیم، در کشور تیم‌های بزرگ دیگری نیز وجود دارد و انتظار این است که به مانند حمایتی که از آبی‌ها و قرمزها از سوی دولت می‌شود برای سایر تیم‌ها نیز این حمایت‌ها شامل شود.وی با تاکید بر اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیاز به حمایت دولتی ندارند گفت: دولت به اندازه‌ای از این دو تیم حمایت کرد که رانت‌‌ها از درون آن به وجود آمد و »حسین هدایتی« ها محصول این حمایت‌ها هستند.
بهادری بیان کرد: امید است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصراری که در رابطه با موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان خواهند کرد در ورزش عدالت حاکم شده و به تمامی تیم‌های فوتبال کشور به صورت یکسویه نگریسته شود.
وی اظهار کرد: اگر حمایت‌های خصوصی از تیم تراکتورسازی تبریز انجام نمی‌شد شاید از بین می‌رفت، پس تراکتور قابل مقایسه با تیمی نیست که دغدغه بودجه ندارد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d8%b7-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%b3-%da%a9%d9%86%d9%88%d9%86%d9%8a-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d9%8a%d8%aa-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%b3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.