نماينده مردم اروميه در مجلس :

شرایط حساس کنونی کشور ظرفیت اقدامات نسنجیده مسئولان را ندارد

شرایط حساس کنونی کشور ظرفیت اقدامات نسنجیده مسئولان را ندارد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای واجب‌تری از استیضاح در مملکت وجود داردگفت: شرایط حساس کنونی کشور ظرفیت اقدامات نسنجیده مسئولان را ندارد .
به گزارش آرازآذربایجان ، طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی کلید خورده و تاکنون ۴۰ امضاء از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح» مسعود سلطانی‌فر« جمع‌آوری شده و پس از تکمیل امضاء، این درخواست تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود.
روح‌الله حضرت‌پور از نمایندگانی است که مخالف طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان است گفت: اگر قرار بر استیضاح باشد، بسیاری از وزرا باید در اولویت استیضاح قرار گیرند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که کشور در شرایط حساسی قرار دارد زمان مناسبی برای استیضاح نیست.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید به مسائل کلی نظام نگریست و هم‌اکنون زمان استیضاح نیست و کارهای واجب‌تری در مملکت وجود دارد.
اما سیدهادی بهادری دیگر نماینده ارومیه یکی از موافقان طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان است، وی در رابطه با دلایل موافقت خود با این طرح به خبرنگار فارس اظهار کرد: قرار بر این بود که دو تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس خصوصی شده و حمایت دولتی شامل آنها نشود چون تمام مملکت تهران نیست.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: به غیر از این دو تیم، در کشور تیم‌های بزرگ دیگری نیز وجود دارد و انتظار این است که به مانند حمایتی که از آبی‌ها و قرمزها از سوی دولت می‌شود برای سایر تیم‌ها نیز این حمایت‌ها شامل شود.وی با تاکید بر اینکه تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیاز به حمایت دولتی ندارند گفت: دولت به اندازه‌ای از این دو تیم حمایت کرد که رانت‌‌ها از درون آن به وجود آمد و »حسین هدایتی« ها محصول این حمایت‌ها هستند.
بهادری بیان کرد: امید است نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصراری که در رابطه با موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان خواهند کرد در ورزش عدالت حاکم شده و به تمامی تیم‌های فوتبال کشور به صورت یکسویه نگریسته شود.
وی اظهار کرد: اگر حمایت‌های خصوصی از تیم تراکتورسازی تبریز انجام نمی‌شد شاید از بین می‌رفت، پس تراکتور قابل مقایسه با تیمی نیست که دغدغه بودجه ندارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = سه