سکوت و انفعال در مقابل فشارهای معیشتی مردم جایز نیست

سکوت و انفعال در مقابل فشارهای معیشتی  مردم جایز نیست

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکوت و انفعال در مقابل فشارهای معیشتی مردم جایز نیست گفت: کمی بیدیشیم که در این مدت اخیر و در وضعیت نابسامان اقتصادی برای رفاه حال مردم چه کرده‌ایم. به گزارش آرازآذربایجان ، رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران هزار شهید برای حفظ کرامت انسانی و استحکام استقلال کشور اظهار داشت: بدون شک شهدای ما از عملکرد بسیاری از خدمتگزاران به مردم رضایت ندارند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکوت در مقابل فشارهای اقتصادی وارده به مردم جایز نیست، افزود: گاهی مردم از ما می‌پرسند که شما به‌عنوان نمایندگان ما در مجلس برای رفع مشکلات مختلف و به‌ویژه اقتصادی چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ مردم از ما انتظارات به حق دارند که متاسفانه در برآورده کردن آنها غفلت کرده‌ایم.
وی با توجه به اینکه باید مردم را نسبت به برنامه‌ها و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور آگاه کنیم، تصریح کرد: صادقانه گفت‌وگو کردن با مردم در خصوص چگونگی ظهور و بروز مشکلات اقتصادی کشور و ارائه برنامه در جهت کاهش آنها باعث افزایش وحدت و اعتماد آنها به مسوولان می‌شود.
این نماینده خانه ملت با توجه به اینکه کاهش مشکلات اقتصادی کشور با مجاهدت و تلاش مسوولان محقق خواهد شد، گفت: اگر مسوولان و هرآنکس که دغدغه مردم را دارد، به زعم خود در هر پست و مقام توجه خود را صادقانه و خالصانه به مرتفع کردن مشکلات مردم معطوف کند، قطعا شاهد رونق در زندگی و کسب و کار مردمانی خواهیم بود که امروزِ خود را با مشقت سپری می‌کنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


9 + یک =