فرمانده سپاه شهداء آذربايجان غربي:

سپاه پاسداران در انتخابات از هیچ شخص و جناحی حمایت نمی کند

سپاه پاسداران در انتخابات از هیچ شخص و جناحی حمایت نمی کند

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان_غربی با بیان اینکه سپاه پاسداران در انتخابات از هیچ شخص و جناحی حمایت نمی_کند گفت: کشورمان با اقتدار تمام در برابر آمریکای جنایت کار ایستاد و هیبت دشمن را در جهان شکست.
به گزارش آرازآذربایجان ، سردار حبیب شهسواری در نشست بصیرت افزایی و روشنگری بسیجیان که در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت پلدشت برگزار شد، با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هر کسی خود را وقف خداوند کند، خداوند آن شخص را به مقام والا می رساند.
وی، تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده محبوبیت سردار بوده و بزرگترین تشییع بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را رقم زد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا، گفت: کشورمان با اقتدار تمام در برابر آمریکای جنایتکار ایستاد و هیبت دشمن را در جهان شکست.
وی، با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، بیان داشت: سپاه پاسداران در انتخابات از هیچ شخص و جناحی حمایت نمی کند، وظیفه ما این است که شاخصه های انتخاب اصلح را تشریح کنیم.سردار شهسواری، گفت: امنیت و سلامت انتخابات بر عهده ما بوده و اجازه نمی_دهیم کسی خدشه ای بر آن وارد کند.
وی، با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی مردم، افزود: دشمن ۴۰ سال است که برای ما نقشه های شوم طراحی می کند ولی به خاطر وحدتی که داریم نقشه هایشان نقش بر آب می_شود.
وی همچنین بر لزوم افزایش حداکثری مشارکت مردمی در انتخابات آینده با آگاهی و بصیرت کامل تاکید کرد و گفت: سیلی محکمی به دشمن در انتخابات خواهیم زد و هر رای که خواهیم داد تیری بر چشم دشمن است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 1 =