سومین پایانه کارگری شهر ارومیه راه اندازی شد

سومین پایانه کارگری شهر ارومیه راه اندازی شد

آرازآذربایجان -رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه اندازی سومین پایانه کارگری شهر ارومیه در راستای ساماندهی کارگران فصلی در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش آرازآذربایجان ،حسین پناهی با اشاره به مقوله ساماندهی کارگران فصلی ، بیان کرد: اجرای مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص ساماندهی کارگران فصلی و عملیاتی نمودن آنها از سوی دستگاههای ذیربط در دستور کار کمیسیون قرار خواهد داد ومطالبات کارگران فصلی وسختمانی را به جد مطالبه خواهد کرد.
وی در ادامه یادآور شد: راه اندازی سومین پایانه کارگری شهر ارومیه در راستای ساماندهی کارگران فصلی در دستور کار قرار گرفت که ایجاد این پایانه حداقل مطالبه جامعه کارگری است.
پناهی گفت: ایجاد سیستم سامانه پیام کوتاه برای کارگران از سوی انجمن صنفی کارگران یک امر ضروری است و در این زمینه نیز دستگاههای ذیربط باید در این زمینه همکاری و همیاری نمایند.
وی ضمن گلایه از نبود خدمات مناسب در پایانه ها از جمله سرویس بهداشتی خواستار رفع نواقص پایانه های موجود شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به موضوع ارومیه ۲۰۲۰ شهر بین الملل گردشگری بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه به دنبال اجرایی نمودن طرح ارومیه ۲۰۲۰ شهر بین الملل گردشگری است و لذا باید به دنبال ایجاد زیرساخت ها و پتانسیل های لازم در این زمینه باشیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه


5 − یک =