نماينده مردم بوکان در مجلس:

سود ۲۰ درصدی تسهیلات بانکی راه را بر تولید ملی بسته است

سود ۲۰ درصدی تسهیلات بانکی راه  را بر تولید ملی بسته است

گروه خبر:عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه افزایش کیفیت کالای ایرانی برای یک واحد تولیدی که با نرخ سود بالا تسهیلات می گیرد عملا توقع نامعقولی است، گفت : سود ۲۰ درصدی تسهیلات بانکی راه را بر تولید ملی بسته است.
به گزارش آراز آذربایجان محمد قسیم عثمانی ، با اشاره به تاثیر تحریم_ها در بودجه سال ۹۷، گفت: تغییرات تحریم های آمریکا اثر خود را در بودجه سال جاری بر جای نمی گذارد و تاثیر آن به سال بعد موکول می_شود.عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت باید سال بعد بودجه را براساس شرایطی که در آن قرار ارائه دهد، افزود: دولت باید روی بودجه سال آتی فکرد کرده تا اثر مخرب تحریم های آمریکا را کاهش داد.
وی با تاکید بر اینکه راهی جز درون زا کردن اقتصاد کشور وجود ندارد، ادامه داد: باید در داخل کشور اصلاحاتی انجام شود که منجر به کاهش قیمت تمام شده، افزایش کیفیت و نهایتا گسترش مصرف کالای ایرانی در کشور و ایجاد بازارهای منطقه ای شود.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از راه های فوق الذکر می توان بخشی از صدمات ناشی از تحریم ها و فشارهای بین المللی را کاهش داد، اما این موضوع که فشارها کاملا قابل مهار بوده واقع بینانه نیست.وی با بیان اینکه پیش نیاز حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید کننده ایرانی است، افزود: باید از تولید کننده ایرانی حمایت مالی و قانونی و برای صادرات این کالاها بسترسازی شود، چراکه با نرخ سود ۲۰ درصد تسهیلات بانکی هرگز نمی توان به ارتقای کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان از کالای ایرانی دلخوش کرد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه لازمه حمایت از کالای ایرانی و مصرف آن افزایش کیفیت است، ادامه داد: افزایش کیفیت کالای ایرانی برای یک واحد تولیدی که با نرخ سود بالا تسهیلات می گیرد عملا توقع نامعقولی است، چراکه لازمه آن اعطای منابع مالی ارزانقیمت به تولیدکنندگان است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با حمایت مالی از کالای ایرانی می توان محصولات قابل رقابت با کشورهای دیگر تولید کرد و همچنین مصرف کننده ها و مردم رضایتمندی بیشتری از محصولات داخلی خواهند داشت./

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


8 − = دو