نماينده مردم اروميه در مجلس:

سوال از رییس جمهوری فضای دوسویه ایجاد می کند

سوال از رییس جمهوری فضای دوسویه ایجاد می کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از رییس جمهوری فضای دوسویه ‘تخریب’ و ‘فرصت’ را در جامعه ایجاد می کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سید هادی بهادری افزود: سوال از رییس جمهوری به جای بازخواست باید در قالب همفکری و تعامل برای حل دغدغه ها و مسایل مورد نظر مطرح می شد تا از به وجود آمدن فضای تخریب جلوگیری شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: در شرایط فعلی باید به صورت هماهنگ و یکپارچه در برابر استکبار جهانی حرکت شود تا دشمنان بدانند ملت ایران همواره و در همه برهه ها با هم و متحد هستند. وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند مشکلات آنان را به دولت انتقال دهند تا دولت نسبت به حل آن اقدام کند اما این انتقال مشکلات باید با حفظ منافع ملی همراه باشد.
بهادری افزود: با توجه به اینکه رییس جمهوری کمتر در مجلس حضور یافته، نمایندگان خواسته اند تا ایشان در خانه ملت حاضر شود و با ارایه گزارش و همچنین مطرح شدن مشکلات مردم توسط نمایندگان، راهی برای حل آنها ارایه شود. مشاور معاون رییس جمهوری و نماینده سابق خوی در مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است که سوال از رییس جمهوری و رفتن رییس قوه مجریه به مجلس در شرایط کنونی به اقتدار دولت آسیب می زند.
به گفته موید حسینی صدر، در شرایط کنونی برخی از نمایندگان مجلس چشمان خود را بسته اند و نمی خواهند بدانند اقداماتی که می تواند به بهبود وضعیت اقتصادی منجر شود، خارج از عهده رییس جمهوری است.
سوال از رییس جمهوری با ۸۰ امضا و پنج محور در جلسه علنی ۱۰ مرداد سال جاری مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
این نمایندگان عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله، افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی را پنج محور سوال از رییس جمهوری تلقی می کنند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 1 =