نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

سوءاستفاده نامزدهای انتخاباتی از مسائل قومیتی خیانت به کشور است

سوءاستفاده نامزدهای انتخاباتی از مسائل قومیتی خیانت به کشور است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سوء استفاده نامزدهای انتخاباتی از مسائل قومیتی مخالف اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری است و هر داوطلبی در این خصوص اقدامی انجام دهد، در مسیر خیانت به کشور حرکت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: مردم باید مقابل اینگونه افراد بایستند زیرا این افراد خواهان تفرقه اندازی در جامعه اسلامی هستند.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اضافه کرد: اگر افرادی امنیت و آسایش مردم و کشور را تهدید کنند، از دستان مردم سیلی محکمی خواهند خورد و باید کاندیداها مراقب باشند گسل‌های اجتماعی و قومیتی و مذاهبی ایجاد نکنند.
وی اظهار کرد: ستادهای داوطلبان انتخابات باید محل ترویج اهداف و آرمان های انقلاب باشد و کاندیداها حق ایجاد اختلاف و آشوب در جامعه را ندارند.
وی ادامه داد: اگر هر کدام از داوطلبان نیز در انتخابات رای نیاورد، باید تابع قانون باشد و ایجاد تفرقه شایسته مردم و جامعه اسلامی نیست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مساله انتخابات از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است زیرا مظهر اقتدار کشور است و اقتدار ملی نیز امنیت آفرین است.
حجت الاسلام و المسلمین قریش با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به دنیا نشان می دهد که همیشه پای آرمان های امام و رهبری هستیم و این امنیت داخلی را به ارمغان می آورد.
وی اظهار کرد: در برخی از کشورهای همسایه و منطقه، امکان برگزاری انتخابات فراهم نشده است و حضور مردم، ارائه برنامه ها توسط کاندیداها در حوزه های مختلف و امکان تضارب آرا از موهبت های الهی به مردم ایران و نتیجه انقلاب شکوهمند اسلامی است.
امام جمعه ارومیه با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) بیان کرد: باید این روز را گرامی بداریم زیرا حضرت ولی عصر شخصیت والامقامی است که به سایه لطف وجودی ایشان، خداوند متعال رزق و روزی بندگان‌ را فراهم می کند و تمام موجودات به احترام وجودی ایشان مورد عنایت خداوند متعال قرار می گیرند.
وی ادامه داد: مساله مهدویت یکی از مسائلی است که هیچ قوم و طایفه ای توان انکار آن را ندارد و تمام خرد اسلامی به مهدویت و یگانه منجی عالم بشیریت اعتماد و اعتقاد دارند.
وی افزود: بر ما وظیفه است هر روز با امام زمان (عج) تجدید بیعت و تمام سرمایه خودمان را در راه آن حضرت صرف کنیم تا از منتظران واقعی آن حضرت باشیم و منویات ایشان را زنده نگه داریم تا حکومت توحید در دنیا استقرار یابد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایرنا، نماز جمعه این هفته به امامت سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار شهرستان ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد. در حاشیه نماز جمعه این هفته بمناسبت نیمه شعبان میلاد حضرت ولی عصر شیرینی و شربت بین نمازگزاران پخش شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


6 − = یک