- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

سهل‌انگاری مدیران آذربایجان‌غربی در مسیر اجرای قانون پیگیری می‌شود

Posted By admin On آبان ۲۱, ۱۳۹۹ @ ۱۰:۲۱ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: سهل‌انگاری و کوتاهی مدیران در استان مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت زیرا بیشترین نابسامانی‌ها در حوزه تعدی به حقوق عمومی و تغییر کاربری و منابع طبیعی، ناشی از ترک فعل مدیران است.
به گزارش اراز آذربایجان، علی اکبر گروسی در جلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال آذربایجان‌غربی افزود: مدیران اگر در وقت مناسب به موضوعات ورود می‌کردند، نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های کنونی در برخی امور حادث نمی‌شد و سوداگران زمین و ملک و منابع طبیعی دستشان کوتاه می‌شد.
وی ادامه داد: اکنون تخریب ویلاهایی با آن همه هزینه‌های کلان که به صورت غیر قانونی ساخته شده، به نوعی آسیب به بیت المال هم محسوب می‌شود.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: سازمان بازرسی استان هم با جدیّت ترک فعل مدیران را تعقیب خواهد کرد و هر کجا سهل انگاری و کم کاری و ترک فعلی ملاحظه کند برخورد قانونی و قضایی لازم معمول خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و دبیر شورای حفاظت از بیت المال آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: شورای حفاظت از حقوق بیت المال وظایف گسترده‌ای در حفاظت از حقوق عامه در همه شئون دارد و هر کجا تجاوزی به حقوق بیت المال ببیند، وارد عمل می‌شود و به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند. مصطفی حبیبی افزود: در انجام وظایف قانونی هیچ گونه کم کاری پذیرفته نیست و باید با قاطعیت برای اجرای احکام صادره از دادگاه‌ها همت کنیم.
در ادامه جلسه در خصوص معدن سنگ آهن تکاب و اراضی واقع در شهرستان پیرانشهر که مورد تجاوز عده‌ای باغدار قرار گرفته و نیز تفکیک غیر قانونی اراضی روستایی حومه ارومیه بررسی شد و مصوباتی جهت اقدام قانونی لازم در مورد هر یک از موضوعات عنوان شده به تصویب رسید.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b3%d9%87%d9%84%e2%80%8c%d8%a7%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%85%d8%af%d9%8a%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8%d9%8a-%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.