- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

سهام عدالت آزاد و پرداخت خواهد شد

Posted By admin On آذر ۳, ۱۳۹۲ @ ۷:۱۲ ق.ظ In ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه دولت و سازمان خصوصی‌سازی، تا اواسط سال آینده سهام عدالت آزاد و پرداخت خواهد شد.
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: سهام عدالت حق مردم است که باید هر چه زودتر این حق به دست اقشار مختلف جامعه از جمله مردم مستضعف کارگر برسد.
وی افزود: سهام عدالت در اصل به نام مردم است و این در حالی است که سهام عدالت تنها برگه‌ای در دست مردم بوده و مزایای آن عاید دیگران می‌شود.
قاضی‌پور تصریح کرد: هیئت دولت جهت تسریع در آزادسازی سهام عدالت؛ وزارت امور اقتصاد و دارایی را مامور رسیدگی به مشکلات آزادسازی کرده است.
وی اعلام کرد: وزارت امور اقتصاد و دارایی در خصوص آزادسازی سهام عدالت نظارت دارد و در جهت امکان خرید و فروش آن تدابیر لازم را پیشنهاد می‌کند. قاضی‌پور در خصوص زمان آزادسازی سهام عدالت، گفت: آزادسازی سهام عدالت منوط به بسته شدن ورودی‌های سهام عدالت و قطعی شدن تعداد مشمولین است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اضافه شدن کارگران فصلی به پرونده سهام عدالت زمان آزادسازی این پرونده تا مدتی ادامه خواهد داشت.قاضی‌پور اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت سهام عدالت مدتی به تعویق افتاده؛ دولت در زمان پرداخت سهام عدالت سعی در جبران این کم‌کاری خود خواهد کرد و مشمولین، سود خود را دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه دولت و سازمان خصوصی‌سازی، تا اواسط سال آینده سهام عدالت آزاد و پرداخت خواهد شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b3%d9%87%d8%a7%d9%85-%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%af-%d8%b4%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.