سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش ایران هیچ جایگاهی ندارد

سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش ایران  هیچ جایگاهی ندارد

گروه خبر: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ به هیچ عنوان در آموزش و پرورش جایی ندارد و تحقق اهداف سند تحول بنیادین این نهاد به عنوان سندبالادستی نظام تعلیم و تربیت در دستور کار است.
قاسم احمدی لاشکی در دیدار با امام جمعه ارومیه اظهار داشت: قانون مدیریت تعارض منافع از اقدامات شایسته وزارت آموزش و پرورش است که در راستای پیشبرد عدالت آموزشی و به‌ طورکلی جلوگیری از فساد و بهبود کارآمدی دستگاه¬های اجرایی در حال اجراست.وی با بیان اینکه ۵۲ هزار ملک آموزش و پرورش هم اکنون فاقد سند است، اضافه کرد: با همکاری دستگاههای مربوطه تا یک سال آینده شاهد انقلابی در حوزه مستندسازی املاک آموزش و پرورش خواهیم بود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع مستندسازی املاک اظهار کرد: پس از وزارت جهاد کشاورزی، این نهاد بیشترین املاک را داراست و مستند سازی این املاک در اولویت وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
احمدی لاشکی ادامه داد: آموزش و پرورش تا کنون ۴۵ میلیارد ریال برای حل مشکلات دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی و کاهش آلام آنان هزینه کرده است و وزارت بهداشت نیز فرآیند درمان آنها را بر عهده گرفته است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: تقویت کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده زیرا تربیت معلم ارتباط مستقیم با تربیت نسلی فرهیخته دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: حضور پر رنگ روحانیون در مدارس، در تربیت دینی دانش آموزان نقش بسزایی دارد.وی گفت: مدیریت مالی صحیح و تبدیل به احسن املاک آموزش و پرورش، بسیاری از مشکلات مالی آموزش و پرورش را حل می کند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶ ب.ظ

دیدگاه


پنج + = 11