نامه اصلاح طلبان و فعالان سياسي آذربايجان غربي به روحاني؛

سلیمی_نیا، عسگری ‌و رضازاده گزینه_های مناسب برای استانداری آذربایجان غربی

گروه سیاسی: جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب، مسوولان احزاب و تشکل‌ها ونیز رؤسا و اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرهای استان آذربایجان غربی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار توجه ویژه به این استان در انتخاب استاندار جدید شده و ضمن معرفی سه گزینه مناسب برای تصدی استانداری آذربایجان غربی‌‌، ااعلام کردند :اکثریت قاطع مردم این استان خواهان تغییر و حرکت براساس تدبیر در مدیریت اجرایی استان هستند.
امضاکنندگان این نامه تاکید کردند:در شرایط حساسی که موضوع انتخاب استاندار آذربایجان_غربی با چالش‌هایی مواجه شده، امید است فردی به عنوان استاندار آینده آذربایجان_غربی انتخاب شود که معتقد به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید باشد.
در پایان این نامه فریدون سلیمی نیا، علی اکبر عسگری و محمدامین رضازاده به عنوان سه گزینه مناسب برای تصدی استانداری آذربایجان_غربی معرفی شده‌اند.
متن این نامه به شرح زیر است:
به نام خدا
محضر مبارک و با سعادت ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی
با سلام و تهیت همچنان که مستحضرید مردم انقلابی ایران اسلامی در راستای عهد و میثاقی که با معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بسته‌اند و در جهت لبیک به ندای مقام معظم رهبری در ۲۴ خرداد ماه سال جاری حماسه جاویدان دیگری آفریدند. این حماسه سیاسی منجر به استقرار دولت تدبیر و امید شد و ان‌شاءالله ثمرات آن در سطح استان‌های کشور تغییر در جهت بهبود وضعیت موجود را به همراه خواهد داشت.
در این راستا مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، با اکثریت قاطع خواهان تغییر و حرکت بر اساس تدبیر در مدیریت اجرایی کشور شدند.
امروز در این شرایط حساس که موضوع انتخاب استاندار آذربایجان غربی با چالش‌هایی مواجه شده است، مسئولین و اعضای موثر و فعال ستادهای انتخاباتی جنابعالی در استان آذربایجان غربی، و همچنین احزاب و جریان‌های هم سو ، بنا بر وظیفه و اینکه بتوانند امانت‌دار و پاسخگوی رای مردم شریف استان باشند با جمیع دوستداران نظام و انقلاب و با اتحاد کامل و آگاهی از مطالبات مردم استان از آن مقام محترم تقاضا داریم یکی از شخصیت‌های ذیل را که از هر جهت وفادار به نظام و انقلاب و مردم، پاسدار خون شهدا، مطیع ولی امر مسلمین و معتقد به اهداف و برنامه های مترقی دولت تدبیر و امید هستند، به عنوان استاندار آذربایجان_غربی انتخاب نمایند.
امیدواریم با این انتخاب، خواسته های به حق مردم شریف استان آذربایجان غربی را برآورد نموده و امید به آینده ای بهتر را همچنان در دل مردم این مرز و بوم زنده نگه دارید. فریدون سلیمی نیا؛ علی اکبر عسگری؛ محمد امین رضازاده
و من الله توفیق
رونوشت :• معاون اول ریاست محترم جمهور جناب آقای جهانگیری
• وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی
لازم به ذکر است :فریدون سلیمی نیا، از نمایندگان ادوار مجلس و از چهره های مطرح اصلاح طلب استان آذربایجان غربی بوده که سوابق فراوان مدیریتی از جمله حضور در وزارتخانه های جهاد سازندگی، نفت و صنایع را در کارنامه خود دارد. عسگری و رضازاده نیز از فرمانداران شهر های آذربایجان غربی در دوران اصلاحات هستند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


+ دو = 6