معاون امور عمراني استاندار خبرداد

سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به آذربایجان غربی

سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به آذربایجان غربی

گروه خبر: معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی از سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان غربی خبر داد.
تقی کهوریان در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای سفر رئیس جمهوری و هئیت دولت به استان افزود: سفر هیات دولت به مناطق مختلف کشور فرصتی بسیار ارزشمندی را برای رفع موانع و سرعت بخشیدن به پیشرفت و توسعه کشور فراهم می‌سازد.
وی با اشاره به نزدیکی زمان سفرهیات دولت به ریاست روحانی به آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مجموعه اقدامات و برنامه‌های جمع بندی شده را با وزارتخانه متبوع خود نهایی کنند.
کهوریان اضافه کرد: در دولت یازدهم با وجود محدودیت‌های سنگین در تأمین منابع مالی به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه، با برنامه ریزی و هدایت صحیح منابع اعتباری موجود شاهد بثمر نشستن اقداماتی در جهت رشد و تعالی کشورهستیم.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی یاد آور شد: در این سفر نیز با تعیین اولویت‌های استان درحوزه های مختلف امورعمرانی و اقتصادی شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه و رونق سرمایه گذاری و تولید خواهیم بود.
کهوریان ادامه داد: برخلاف دوره‌های گذشته پیش از برگزاری سفرهای استانی ریاست جمهور درجلسات متعدد کارشناسی مسائل و مشکلات استان‌ها بررسی و راهکارهای مناسب برای تسهیل امور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اقدامات تاثیرگذار در توسعه زیرساخت‌ها اتخاذ می‌شود.معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان_غربی تاکید کرد: به همین منظور ازچند ماه پیش با حضور نمایندگان دولت ازمعاونت اجرایی ریاست جمهوری مقدمات لازم در این خصوص انجام شده است.
کهوریان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید دراین فرصت باقی مانده مواردی که دربهبود شاخص‌ها و جبران عقب ماندگی‌های گذشته دراستان تاثیرگذار است ازوزارتخانه های متبوعه پیگیری کنند.
از زمان آغاز فعالیت دولت یازدهم این اولین سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان غربی خواهد بود که این سفر اواخر اردیبهشت و یا نیمه نخست خرداد ماه انجام می‌شود.به گزارش آراز اذربایجان به نقل از مهر آذربایجان غربی با سه کشور خارجی ۸۹۱ کیلومتر مرز مشترک دارد و در شمال غرب کشور واقع شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


1 × نُه =