سرماخوردگی بازیکنان مشکلی بر مشکلاتمان افزوده است

سرماخوردگی بازیکنان مشکلی بر مشکلاتمان افزوده است

گروه خبر: سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مصدومیت دو یار اصلی و سرماخوردگی اغلب بازیکنان مشکلی دیگر بر مشکلاتمان افزوده است.
یداله کارگرپیشه در گفت و گو با ایرنا افزود: مصدومیت مصطفی وند و فیاضی از ناحیه کتف و سرما خوردگی پنج بازیکن ما در دیدار با باریج اسانس کاشان کار را برای تیم ما پیچیده کرده بود ولی با این وجود مقابل این حریف قدرتمند و پرستاره بازی بسیار قابل قبولی ارائه دادیم.
وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد کاپیتان مصطفی وند برای دیدار سایپا نتواند به میدان برود ولی پوریا فیاضی وضعیت نسبتا بهتری دارد و می‌تواند برایمان بازی کند.
وی گفت: سرماخوردگی تونی کواچوویچ شدید است و از نظر جسمانی بسیار تحلیل رفته ولی پتگوویچ و سید عباسی نسبتا بهبود یافته‌اند ضمن اینکه ?میکائیل تاجر? نیز هم اکنون دچار سرماخوردگی شده که امیدوارم برای بازی روز چهارشنبه برابر سایپا بهتر شود.
کارگرپیشه گفت: تیم سایپا بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در اختیار دارد و با جذب دو بازیکن بلغار قدرت تازه‌ای گرفته است ولی مطمئنا برابر ما حرف‌هایی برای گفتن نخواهد داشت.
وی گفت: ما به برد در این دیدار نیاز داریم و اگر نتوانیم مقابل تیم جوان و کم تجربه سایپا نتیجه بگیریم باید به فکر خارج شدن از گردونه رقابت‌های لیگ برتر امسال باشیم.
کارگرپیشه گفت: تمام بازیکنان مصمم به کسب سه امتیاز این دیدار هستند و با کسب پیروزی در هفته هیجدهم روح تازه‌ای به کالبد بازیکنان ما دمیده می‌شود.وی در خصوص دیدار هفته گذشته برابر باریج اسانس کاشان گفت: این تیم بازیکنان با تجربه و بسیار خوبی در اختیار دارد و به دلیل اشتباهات کمتر توانستند بازی را با حمایت هوادارانشان به سود خود رقم بزنند.
وی ادامه داد: صرف‌نظر از مشکل مصدومیت و سرماخوردگی، ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم ولی متاسفانه تغییرات پی در پی کادر فنی موجب شد تا ارومیه نتواند به جایگاه واقعی خود برسد.کارگرپیشه گفت: خوشبختانه اکثر بازی‌های ما با تیم‌های بالای جدولی به پایان رسیده و اگر بتوانیم پنج دیدار باقی مانده را به خوبی پشت سر بگذاریم شرایط مان در جدول تغییر کرده و می‌توانیم به پلی‌آف صعود کنیم.
تیم شهرداری ارومیه در هفته هیجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور روز چهارشنبه جاری از ساعت ۱۶ مهمان تیم سایپای البرز در سالن انقلاب کرج خواهد بود.شهرداری ارومیه هم اکنون با پنج پیروزی و ۱۲ باخت و کسب ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۶ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 5