سارقان طلا و جواهرات در ارومیه دستگیر شدند

سارقان طلا و جواهرات در ارومیه دستگیر شدند

آرازآذربایجان- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سارقان طلا و جواهرات از راسته زرگران بازار سنتی ارومیه شناسایی و در سریع‌‎ترین زمان ممکن دستگیر شدند.
سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سرقت اموال خصوصی در داخل بازار قدیمی ارومیه که موجب نگرانی شهروندان شده بود، رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سارقان در بازجویی ها به سرقت ۲۰۰ گرم طلا و جواهرات، یک عدد سکه تمام بهار آزادی و مقداری ارز خارجی اعتراف کردند.
سردار خرم نیا افزود: کارشناسان ارزش ریالی طلا و جواهرات سرقت و کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کرد.
وی اضافه کرد: ۲ متهم دستگیر شده در این پرونده، پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
سردار خرم نیا گفت: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد ناشناس که بدون جهت در محدوده محل کار یا سکونت آنها پرسه می زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، مقابله با سرقت و کشف پرونده های مربوط به این بخش در سریع ترین زمان ممکن، از جمله اقدامات موفق پلیس آذربایجان غربی در سال جاری بوده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


6 + چهار =