زیرساخت‌های مناسب جذب گردشگر در شهرستان مرزی سردشت وجود ندارد

زیرساخت‌های مناسب جذب گردشگر در شهرستان مرزی سردشت وجود ندارد

آرازآذربایجان-فرماندار سردشت گفت: زیرساخت‌های مناسب جذب گردشگر به ویژه راه‌هایمواصلاتی در شهرستان مرزی سردشت وجود ندارد.
نژاد جهانی، با اشاره به برنامه‌های ستاد نوروزی شهرستان سردشت اظهار داشت: یک سری دستورالعمل‌ها برای ارگان‌ها وسازمان‌های متولی مشخص شده و نخستین جلسه شرح وظایف ستاد تسهیلات درهشتم بهمن ماه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان مرکزی و ستاد فرهنگیان در محل ساختمان حمل ونقل تعریف شده و مدارس و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری در نظر گرفتهشده‌اند و تنها هتل موجود در شهرستان که بسیار قابل توجه نیست و در دست تعمیر است هتل مروارید می‌باشد از این رو شهرداری مکلف بر تعمیر سریع آن است.
فرماندار سردشت با اشاره به ریشه مشکلات استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان بیان کرد: نبود زیرساخت‌های گردشگری به ویژه نبود جاده‌های مناسب در شهرستان مهم‌ترین مشکلی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و بهجرئت می‌توان گفت مردم خون گرم و مهمان نواز سردشت در شرایط خاص بحرانی سبب رفع این مشکلات می‌شوند.
وی ضمن دعوت از مهمان به سردشت تأکید کرد: کمیسیون و ستاد نظارت بر خدمات جهت بازرسی از مراکز خرید فعال شده‌اند و پیش از شروع بازرسی‌هاآموزش و تذکرات لازم به تمامی مأموران ارائه شده است.
جهانی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان این شهرستان یادآور شد: مأمورانمشغول ساماندهی دست فروشان در سطح شهر هستند و خوشبختانه در سردشتخیلی با این پدیده مواجه نیستیم.
وی اظهار داشت: اماکن در نظر گرفته شده برای مسافران دارای امکانات درجه یکهستند به ویژه در مدارس که برای مسافران آماده شده امکانت عالی وجود دارد و از دیگر اقدامات ستاد نوروزی می‌توان به بازسازی سرویس‌های بهداشتی در ورودی شهر اشاره کرد.
وی تاکید کرد: سردشت دارای اکیپ‌های آماده اورژانس، هلال احمر، خدمات شهرداری و امداد و نجات در ایام نوروز است و اکیپ مخصوصی را نیز برای آبشارشلماش که هر ساله تلفاتی در آن رخ می‌دهد در نظر گرفته‌ایم

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۱ ق.ظ

دیدگاه


× شش = 24