زنان زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان ‌غربی آزاد می‌شوند

زنان زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان ‌غربی  آزاد می‌شوند

گروه خبر: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) پویش مادر به خانه برمی‌گردد در استان راه‌اندازی شده که در آن با جمع‌آوری کمک‌های مردمی زنان زندانی جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند. صفیه محمودزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت آغاز دهه ‌فجر و تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بسیج جامعه زنان با همراهی و مشارکت نهادها و سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌هایی را برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه زوایای زندگی سراسر درس زهرا (س) باید در جامعه تبیین شود افزود: رفتار، گفتار، کردار و منش فاطمی، فرزندپروری، همسرداری و ولایت اجتماعی حضرت فاطمه (س) باید در زندگی فردی، گروهی و اجتماعی باید مورد محور قرار گیرد.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با اشاره به این که یکی از اهداف برنامه‌های هفته زن تبیین و ترویج الگوی سوم نه شرقی و نه غربی است بیان کرد: در طول این هفته ۳۵۰ مورد برنامه با ۱۰۰ عنوان در سطح استان اجرا می‌شود.
وی افزود: تبیین الگوی سوم با محوریت ولایت اجتماعی زن با نگاه و الگوی فاطمی با حضور زنان فرهیخته و نخبه، فعالیت‌های فرهنگی در استان طی این هفته اجرا می‌شود.
محمودزاده با اشاره به پویش مادرم به خانه برمی‌‌گردد، تصریح کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) مادر به خانه برمی‌گردد در استان راه‌اندازی شده که در آن با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، زنان زندانی جرایم غیرعمد را آزاد می‌شوند.
وی تصریح کرد: همچنین زمینه اشتغال زنان آزاد شده‌ای که سرپرست خانوار بوده و مسئولیت زندگی را به تنهایی بر دوش می‌کشند، نیز فراهم می‌شود و اشخاصی که از نظر معیشتی دچار مشکل هستند توسط گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
محمودزاده با اشاره به اینکه در این هفته ۱۸ مرکز کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در حوزه خواهران افتتاح می‌شود، گفت: این مرکز با هدف تقویت و توسعه مشاغل خانگی با اولویت مشاغل خانه‌محور راه‌اندازی می‌شود.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: هدایت افراد جویای کار به سمت تولید و اعطای تسهیلات و خدمات آموزشی جهت تسهیل در راه‌اندازی مشاغل خانگی و شناسایی و ساماندهی کارآفرینان و تولیدکنندگان و انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و ارائه خدمات اعم از مشاوره، تبلیغ محصول، برپایی نمایشگاه، اعطای تسهیلات از طریق صندق‌های قرض‌الحسنه بسیج از دیگر اقدامات و برنامه‌های این سازمان است.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از تسنیم،وی تجلیل از خانواده‌های موفق علمی در عرصه علم، تربیت و فرزندآوری را از دیگر برنامه‌های این هفته داتست و بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی دیجیتالی برای بانوان کارآفرین، برپایی نمایشگاه‌های موضوعی اعم از محصولات عفاف، نمایشگاه عکس پوستر و کتاب و توانمندی‌های بانوان به صورت مجازی و حضوری از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در سپاه شهدا است.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


سه + 3 =