رئيس فراکسيون فرهنگيان مجلس در اروميه:

ریشه مشکلات اقتصادی افرادی هستند که مثل موریانه کشور را می خورند

ریشه مشکلات اقتصادی افرادی هستند که مثل موریانه کشور را می خورند

گروه خبر: نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی بزرگترین مشکلی که امروز کشور با آن مواجه است و این امر ریشه در داخل کشور و نجومی بگیران و افرادی که نظیر موریانه این کشور را می خورند ، دارد.
به گزارش آرازآذربایجان ، حمیدرضا حاج بابایی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی ارومیه فلسطین را خط مقدم مقابله با زیاده خواهی دشمنان اسلام و قرآن و موضوع درجه اول دنیای اسلام عنوان و اظهار کرد: همه امت اسلامی نیز در این خصوص اتفاق نظر دارند و حضور در راهپیمایی روز قدس تنها مربوط به دفاع از ملت مظلوم فلسطین نیست و به دفاع از همه امت اسلام در مقابل همه کفر و نظام سلطه تعلق دارد.
وی با بیان اینکه امروز اگر می خواهیم امنیت ایران را در منطقه حفظ کنیم باید در مرزهای رژیم صهیونیستی با این رژیم بجنگی، تصریح کرد: برای دفاع از ملت بزرگ ایران باید به پیشرفته ترین ابزار جنگی مجهز باشیم و آن را در صورت حمله دشمنان به کار بگیریم.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران اسلامی هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود ولی در صورت آغاز جنگ توسط دشمنان، جانانه از خود دفاع می کند.
وی به تلاش ترامپ و سران کشورهای غربی برای اجرای طرح معامله قرن با هدف همراه کردن اعراب برای تسلط کامل رژیم صهیونیستی بر سرزمین های اشغالی اشاره و تاکید کرد: این امر حمله به اسلام، قرآن و ناموس مسلمانان است و باید همه دنیای اسلام در مقابل آن بایستد.
حاج بابایی عزت امروز حزب الله لبنان را نتیجه مقاومت این نیروی مردمی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: این عزت روزافزون نشان می دهد که باید همواره با مقاومت در مقابل دشمنان اسلام ایستاد.
نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بهبود وضعیت داخلی کشور را وظیفه همه مسوولان اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه عنوان کرد و متذکر شد: مردم نیز باید مقابله با اشرافی گری در بین مسوولان را مطالبه کنند و در این خصوص پشتیبان رهبری باشند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


− 4 = چهار