رونق اقتصادی کشور مستلزم حمایت دولت از سرمایه گذاری‌ بخش خصوصی است

رونق اقتصادی کشور مستلزم حمایت دولت از سرمایه گذاری‌ بخش خصوصی است

آرازآذربایجان-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر بخواهیم در جامعه رونق اقتصادی صورت بگیرد باید سرمایه گذاری‌ها در بخش‌های تولیدی افزایش یابد و دولت نیز از بخش خصوصی عملا حمایت کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه اولین نیروگاه ۲۰ کیلوواتی خورشیدی در آذربایجان غربی گفت: باید سرمایه گذاری آر بخش‌های تفریحی به بخش‌های زیرساختی رواج پیدا کند چرا که تولید زیربنای تمامی فعالیت‌های دیگر است.
وی افزود: چنین طرح‌هایی باید در استان افزایش پیدا کند و کسانی که می‌توانند در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری کنند با مطالعه و تحقیق این کار را انجام دهند و علاوه بر کسب درآمد برای خود برای چند نفر دیگر نیز اشتغال زایی ایجاد کنند.
قریشی گفت: پروژه‌های تولید برق از انرژی‌های پاک باید در تمامی استان‌ها یک الگو باشد چرا که هم برای دیگران اشتغال زایی می‌کند و مصرف برق کاهش یافته و محیط زیست نیز آلوده نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مهم‌ترین دغدغه کشور است و در این ارتباط مسئولان باید از تمامی قدرت و توان خود استفاده کنند تا مشکلات مردم کاهش یابد.
وی تصریح کرد: آمریکا جنگ اقتصادی بزرگی را با کشور ما شروع کرده است و ارگان‌ها و سازمان‌های داخلی باید با تمام توان در مقابل این شیطان بزرگ ایستادگی کنند چرا که زمان پایان این جنگ مشخص نیست ولی بدون شک پیروز نهایی این جنگ جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 6