استاندار:

روند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسهیل شده است

روند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسهیل شده است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: با سرمایه گذاری در حوزه تکمیل چرخه تولید، شاهد افزایش اشتغال زایی و میزان ارزش افزوده در آذربایجان غربی خواهیم بود.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در نشست مشترک با سرمایه گذار یک شرکت با اشاره به الزام دستگاههای دولتی جهت روانسازی سرمایه گذاری در سطح استان، افزود: با مدیریت زمان در سیستم اداری، روند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسهیل و تسریع شده است.
وی در ادامه، با تاکید بر تعیین اولویت ها براساس پتانسیل های استان جهت سرمایه گذاری، خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری در حوزه تکمیل چرخه تولید، شاهد افزایش اشتغال زایی و میزان ارزش افزوده در آذربایجان غربی خواهیم بود.استاندار آذربایجان غربی به ظرفیت_ها و فرصت های متنوع استان جهت سرمایه گذاری نیز اشاره کرده است.
وی یادآور شد: با تجاری سازی حوزه راه آهن استان و رونق حمل و نقل باری در خطوط ریلی، شاهد بهبود وضعیت صادرات و واردات و همچنین کاهش هزینه ها خواهیم بود.
معتمدیان همچنین با یادآوری تلاش های استان در یک سال اخیر جهت آماده سازی زیرساخت ها برای سرمایه گذاری، افزود: در کنار آماده سازی زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی، نیازمند همکاری بخش دولتی و خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آذربایجان غربی هستیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


1 + = چهار