نماينده مردم اروميه در مجلس:

روند رسیدگی به تخلفات منطقه آزاد ماکو سریع‌تر آغاز شود

روند رسیدگی به تخلفات منطقه آزاد ماکو سریع‌تر آغاز شود

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آغاز سریع روند رسیدگی به تخلفات منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.
نادر قاضی‌پور اظهار داشت: از سیستم قضایی کشورمان این انتظار وجود دارد که سریع‌تر روند رسیدگی به تخلفات در منطقه آزاد ماکو آغاز شده و تصمیمات مقتضی در این زمینه اتخاذ شود.
وی افزود: با توجه به مصوبه کمیسیون اقتصادی در ارتباط با اعمال ماده ۲۳۶ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی تخلفات منطقه آزاد ماکو، موضوع در یکی از جلسات مطرح شده و اعمال ماده ۲۳۶ به تصویب رسید.
قاضی‌پور اضافه کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی درراستای اجرای آئین نامه داخلی مجلس در دستور کار قرار گرفت و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز قرائت شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس درخواست کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران عین‌الله شریف‌پور، موضوع به کمیسیون اقتصادی برای رسیدگی ارجاع شده و پس از بررسی‌‌های همه‌جانبه و
برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سایر دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی درنهایت اعمال ماده ۲۳۶ آئین نامه داخلی مجلس به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: در نهایت نمایندگان اعزامی این کمیسیون در منطقه حضور یافته و پس از نشست با مدیران منطقه، مدیران دستگاه‌های نظارتی گزارش خود را به کمیسیون ارائه کردند به دنبال آن گزارش در صحن علنی مجلس هم مطرح شد.
قاضی‌‌پور اضافه کرد: سوالات مربوط به تخلفات منطقه آزاد ماکو در زمینه‌های مختلف و ۲۸ مورد بوده همچنین از دستگاه‌های ذی‌صلاح گزارش‌ها و پاسخ‌های مستند دریافت شده است.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا؛ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و مجلس شورای اسلامی در این زمینه به وظایف خود عمل کرده‌اند، هم اکنون از سیستم قضایی کشور انتظار وجود دارد که رسیدگی سریع و دقیق را در این زمینه آغاز کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


5 − دو =