روشنایی پل میانگذر دریاچه ارومیه تا پایان سال برقرار می شود

روشنایی پل میانگذر دریاچه ارومیه تا پایان سال برقرار می شود

آرازآذربایجان-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از تامین روشنایی پل میانگذر دریاچه ارومیه تا پایان سال خبرداد.
پیمان آرامون در جنع خبرنگاران گفت: با دستور مقام عالی استان و پیگیری های که انجام شد موضوع مشکل روشنایی پل میانگذر دریاچه ارومیه و محور شهید کلانتری با حضور مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت توزیع برق استان بررسی شد که پس از گزارشات نواقصات و مشکلات موجود و آخرین اقدامات انجام شده مقرر شد تا پایان امسال با اجرای خط انتقال نیروی برق تا محل پاسگاه پلیس در ورودی پل روشنایی مسیر و پل میانگذر دریاچه ارومیه برقرار شود.
آرامون افزود: خط انتقال مورد نیاز جهت تامین روشنایی به طول ۲۲ و نیم کیلومتر توسط شرکت توزیع نیروی برق استان از خروجی شهر ارومیه تا محل پاسگاه پلیس راه اجرایی می شود.
وی ادامه داد: برای تامین روشنایی روی پل میانگذر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص می یابد و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز نسبت به تهیه و نصب ترانس و بهسازی خطوط برق و برقراری روشنایی بر روی پل اقدام می کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین خاطرنشان کرد: برای تامین روشنایی بزرگراه شهید کلانتری از خروجی شهر ارومیه نیز مقرر شد با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال تمامی عملیات اجرایی شامل اجرای شبکه داخلی توزیع برق و کابل کشی و نصب تجهیزات مورد نیاز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا پایان سالجاری به اتمام رسد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


− هشت = 1