غلامرضا ديزج نژاد-مشاور اقتصادي و امور مالياتي استاندار آذربايجان غربي

روزنامه آراز آذربایجان از جهت سوگیری و جهت گیری سیاسی، مستقل عمل کرده است

روزنامه آراز آذربایجان از جهت سوگیری و جهت گیری سیاسی، مستقل عمل کرده است

رسانه‌ها چه در سطح ملی و چه در سطح استانی، نقش بی بدیلی در توسعه جامعه دارند و در این راستا خوشبختانه در استان تعداد نشریات وزین افزایش یافته و هم نیازهای مردم در رسانه ارتقا یافته که این امر جای بسی خوشحالی دارد.
با توجه به حوزه فعالیت و تجربیاتم در بحث‌های اقتصادی و برنامه ریزی در استان مخاطبین آذربایجان غربی نیازمند آگاهی>رسانی و فتح بابی از مباحث توسعه مشاهده می‌شود که در هر جا اطلاع رسانی مثبت توام با انگیزه از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود مسئولین در امورات سیاست گذاری و اقتصادی موفق‌تر عمل کرده‌اند. در بحث رسانه‌ها اگر بتوان اعتماد مردم را به سیاست‌های اجرایی دولت به خوبی جذب کرد، در بحث اجرا یقینا با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود که این امر در هدفمندی یارانه‌ها به عین مشاهده شد.
روزنامه آراز آذربایجان نیز خوشبختانه بر اساس عملکردهای خود از جهت سوگیری و جهت گیری سیاسی، مستقل عمل کرده و به دور از هیچ حاشیه‌ای صرفا به انعکاس مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مبادرت می‌کند که در صورت ادامه این دیدگاه، می‌توان تصویری شفاف از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان ترسیم کرد و در مقابل نیز مردم با آگاهی و بصیرت خود تلاش خود را در جهت سیاست‌های اصولی دولت انجام خواهند داد.
البته موضوع تاثیرگذار دیگر در افزایش کیفیت روزنامه، انتشار به روز الکترونیکی روزنامه در فضای مجازی است که این امر به خودی خود می‌تواند در اطلاع رسانی به گروه‌های هدف به خصوص دانشجویان مساجد و ادارات امری تأثیرگذار باشد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


× یک = 3