روحانی با مانع تراشی از زیر بار مسوولیت شانه خالی می‌کند

روحانی با مانع تراشی از زیر بار مسوولیت  شانه خالی می‌کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات روحانی استقلال قوای قضاییه و مقننه را زیر سوال می برد و نباید روحانی با مانع تراشی از زیر بار مسولیت شانه خالی کند.
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر ، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اصل ۶۰ قانون اساسی در جریان مذاکرات برجامی نقض شد، اظهارداشت: این اظهار نظر رییس جمهور قانون اساسی را زیر سوال می برد.
وی با بیان اینکه با این سخن حسن روحانی، استقلال قوه قضاییه و مقننه زیر سوال میر‌ود، تصریح کرد: رییس جمهور باید وظایف محوله را به درستی انجام دهد و در راستای انجام مسولیت مانع ها را از پیش رو بردارد نه اینکه با مانع تراشی، از باز مسولیت شانه خالی کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: سخنان روحانی این را در ذهن تداعی می کند که سایر قوا باید در حاشیه قرار گیرند یا حذف شوند.ذاکر با اشاره به اصل تفکیک قوا، گفت: روحانی باید قوانین اساسی را مد نظر داشته و با اشرافیت بیشتر نسبت به قوانین، اظهار نظر کند چرا که وی باید به تفکیک قوا واقف باشد.
وی با بیان اینکه در خدمتگذاری هیچگونه عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست، ادامه داد: در هشت سال گذشته فرصت زیادی برای خدمتگذاری رییس جمهور وجود داشت ولی در مواردی شاهد بهانه های واهی جهت خدمتگذاری بودیم در حالی که قوانین موجود در کشور فرصت های طلایی است که باید رییس جمهور از آنها برای خدمتگذاری به مردم بهره ببرد.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از فارس، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روحانی می‌توانست گره بسیاری از مشکلات کشور را باز کند در حالی که شاهد کوتاهی وی در برخی امور بودیم در حالی که اگر از قوانین موجود برای خدمت رسانی بهره می برد می توانست همین قوانین گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 6