استاندار آذربايجان‌غربي:

رفع مشکل بنگاه‌های اقتصادی راکد با جدیت دنبال می‌شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر نگاه ویژه دولت سیزدهم به احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال گفت: رفع مشکل این واحدها با حضور مدیران مرتبط، در یکشنبه‌های حمایت از تولید با جدیت دنبال می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در بازدید از برخی واحدهای تولیدی در ارومیه تحت عنوان »یکشنبه‌های تولید« با بیان اینکه حل موانع واحدهای تولیدی در چارچوب قانون از وظایف دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: مدیران باید همراه و حامی تولیدکنندگان و مانع زدایی در مسیر توسعه اقتصاد استان باشند.
وی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص حمایت از تولید کنندگان، افزود: فلسفه شکل گیری یکشنبه‌های تولید، حمایت از اقتصاد و صنایع استانی است تا مدیران مرتبط نیز با حضور میدانی خود در واحد تولیدی برای حل مشکلات این واحدها تلاش کنند.
استاندار آذربایجان غربی حمایت از توسعه صنعت و تولید در آذربایجان‌غربی را ضروری دانست و اضافه کرد: پس از بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، مشکلات آنها در کمیته‌های تخصصی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنان گرفته می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی هم در حاشیه این بازدید ادامه داد: امروز، یک واحد فعال مورد بازدید قرار گرفت و ضمن دریافت نیازهای این واحد، تلاش برای رفع مشکل دریافت تسهیلات نیز انجام می‌شود و مشکل ثبتی این واحد هم با دستور استاندار آذربایجان غربی مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار می‌گیرد.
جواد کرمی همچنین با اشاره به بازدید استاندار آذربایجان غربی از یک واحد تولیدی راکد چندین ساله، گفت: عمده مشکلات این واحد با ادارات استاندارد، امور مالیاتی و بانک عامل بود که مقرر شد با همکاری این ادارات، در مدت هفت روز مشکلات این واحد رفع و این بنگاه اقتصادی دوباره شروع به کار کند.
استاندار آذربایجان غربی در پنجاه و سومین یکشنبه‌های حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، از واحد تولیدی دلشاد قند ارومیه و شرکت تعاونی اروم سرنگ بازدید کرد و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه‌های تولیدی شد، شرکت دلشاد قند ارومیه در سال ۱۳۷۷ و یکی از تولید کنندگان انواع بیسکویت، ویفر، کیک و کراکر در کشور است و شرکت تعاونی اروم سرنگ نیز در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده و یکی از تولید کنندگان انواع سرنگ در کشور است که متاسفانه هم اکنون غیرفعال است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


5 × = چهل پنج