- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

رفع مشکلات کشور بدون برچیده شدن زد و بندها ممکن نیست

Posted By admin On اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۳۲ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات باید زد و بندها در کشور برچیده شود و عدالت و انصاف و مشارکت همگانی همواره سرلوحه کار قرار گیرد.
به گزارش آرازآذربایجان ، مسعود پزشکیان در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی در تکاب اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا نباید ملت ایران را به هراس بیندازد و بهترین راهکار در مقابل اقدام ظالمانه استکبار جهان، استفاده از این فرصت برای قوی تر، بیدارتر و هوشیارتر شدن ملت ایران است.
پزشکیان اضافه کرد: باید وضعیت اقتصادی کشور تا حدی متحول شود که اگر نتوانستیم نفت بفروشیم با مشکل مواجه نشویم.
وی بیان کرد: اکنون کشورهایی که از ما نفت می خرند با برنامه ریزی و تلاش، به پیشرفت دست پیدا کرده اند ولی ما که ذخایر نتفی داریم و صادر کننده این ماده گران قیمت هستیم، مشکلات توسعه ای داریم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب توسعه و پیشرفت و کاهش فاصله کشور با اقتصاد دنیا به ایستادگی و پشتکار، خودباوری و توجه به رونق تولید نیازمند هستیم.
پزشکیان گفت: برای رفع مشکلات باید زد و بندها در کشور برچیده شود و عدالت و انصاف و مشارکت همگانی همواره سرلوحه کار قرار گیرد.
وی افزود: دولت، مردم و مجلس باید دست در دست هم با اراده ای راسخ و افزایش مشارکت و همکاری در راستای توسعه کشور و رونق تولید گام بردارند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی به تکاب سفر کرده بود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%da%86%d9%8a%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%b2%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d9%86%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.