- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

رفع مشکلات معیشتی مردم نباید در حد شعار باقی بماند

Posted By admin On فروردین ۲۴, ۱۳۹۸ @ ۱۲:۳۸ ب.ظ In اقتصادی | No Comments

گروه خبر : نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم نباید در حد شعار باقی بماند گفت: در صورت توجه ویژه به گام دوم انقلاب و اجرای آن، مشکلات کشور حل و فصل می‌شود و نیازی نیست که برای حل مشکلاتمان به دشمنان و غرب نگاه داشته باشیم. به گزارش آرازآذربایجان، نادر قاضی‌پور، با تاکید بر ضرورت اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب هستند که در همه جای کشور هم به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در اطلاعیه و بیانیه‌های متعدد تاکید کردند که فرامین ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا و آن را عملیاتی می‌کنند.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم نباید در حد شعار بماند بلکه باید اجرا شود، تاکید کرد: همه مردم و مسئولان باید از فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تبعیت کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: از همه مردم به ویژه جوانان و آینده‌سازان نظام می‌خواهم که بیانیه گام دوم انقلاب را چندین بار به صورت دقیق مطالعه کنند و در تجمعات و گردهمایی‌های خود، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مساجد و سازمان‌های مردم نهاد آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند تا هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.
قاضی‌پور ادامه داد: علاوه بر بیانیه گام دوم انقلاب، باید دیگر بیانات مقام معظم رهبری به ویژه نامه ایشان به جوانان غربی و همچنین وصیت‌نامه سیاسی امام راحل مطالعه شود و منویاتشان را الگوی عملی خود قرار دهیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه جوانان باید در این زمینه پیشتاز باشند و از مسئولان بخواهند که منویات امام (ره) و رهبری را در جامعه پیاده کنند، گفت: در صورت توجه ویژه به گام دوم انقلاب و اجرای آن، مشکلات کشور حل و فصل می‌شود و نیازی نیست که برای حل مشکلاتمان به دشمنان و غرب نگاه داشته باشیم.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d9%8a%d8%b4%d8%aa%d9%8a-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%af-%d8%b4%d8%b9%d8%a7%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.