عضو شوراي اسلامي شهر اروميه:

رفع مشکلات بیمارستان کوثر ارومیه همت جهادی می‌طلبد

رفع مشکلات بیمارستان کوثر  ارومیه همت جهادی می‌طلبد

گروه خبر: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رفع مشکلات بیمارستان کوثر ارومیه در سایه همت جهادی امکان‌پذیر است.
لطیفه مبین در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان، اظهار داشت: مسائل بخش کوثر بیمارستان شهید مطهری ارومیه با پشتکار، تلاش بسیجی‌وار و همت جهادی مسئولان و بخش خصوصی قابل رفع است.
وی با اشاره به اینکه شهر سالم در صورت برخورداری از شهروند سالم معنا پیدا می‌کند، افزود: افرادی که در دولت، مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت و درمان همچنین در سایر حوزه‌ها پست‌ کلیدی به دست آورده‌اند، برای جذب منابع مالی همت کنند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: برای اینکه مشکلات بخش کوثر بیمارستان شهید مطهری ارومیه حل شود، لازم است جذب اعتبارات مورد توجه قرار گیرد.
مبین تشکیل شورای راهبردی با سیاست‌های خاص حوزه بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت: شورا برای همکاری در این زمینه و بهبود شاخص‌های حوزه سلامت ابراز آمادگی می‌کند، تا جایی که دهکده سلامت یکی از برنامه‌های شورا در دوره سوم بود.
وی با اشاره به اینکه حتی برای بیمارستان زنان حاضر هستیم زمین بدهیم، افزود: در صورت تامین زمین موردنیاز، سایر مسئولان اعتبار ساخت و تجهیز را تامین کنند، تا در ارومیه یک بیمارستان ویژه بانوان احداث شود. مبین به تعامل با بخش خصوصی در قالب اجرای طرح دهکده سلامت اشاره کرد و گفت: زمین موردنیاز برای فعالیت در حوزه سلامت در اختیار فعالان بخش خصوصی قرار می‌گرفت.وی گفت: اعضای شورای شهر از هر جهت برای همکاری با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان تا زمان کاهش مشکلات اعلام آمادگی می‌کند، تا شهروندان سالم در این خطه زندگی و فعالیت کنند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای حل مشکلات بخش کوثر بیمارستان شهید مطهری این شهرستان باید بسیجی‌وار همت کنند.
وی اضافه کرد: حتی اگر امکان اجاره یک ساختمان مناسب با شرایط فیزیکی بهتر وجود دارد، باید در این راستا گام برداشت.
مبین جدیت مقامات استانی به ویژه بخش برنامه و بودجه برای عبور از این بحران را خواستار شد و گفت: در سایه مدیریت جهادی و تلاش همگانی و تخصیص منابع مالی می‌توان اوضاع را بهبود بخشید.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حتی در اتاق‌های استریلیزه این مجموعه مشکلات جدی وجود دارد، به طوری که بعد از ترخیص شدن هم گریبانگیر فرد خواهد بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


6 × شش =