نماينده مردم سلماس در مجلس:

رفع محرومیت مهمترین وظیفه مسئولان است

رفع محرومیت مهمترین وظیفه مسئولان است

گروه خبر:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش عدالت و رفع محرومیت مهمترین وظیفه و رسالت مسئولان است.
به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر در نشست علنی شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: برخی از همکاران یا برخی رسانه ها اخیرا در خصوص دو تابعیتی ها حرف هایی را در مجالس و محافل می زنند قطع به یقین در خصوص دو تابعیتی ها هم دولت پاسخ داد و هم معاونت حقوقی رئیس جمهور حال اگر دوستان سندی در این رابطه دارند که فلان شخص دو تابعیتی است لطفا اعلام کنند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی در خصوص دو تابعیتی ها در مجالس تشویش اذهان عمومی کرده و عوام فریبی می کنند، افزود: افرادی که مدعی دو تابعیتی بودن فردی هستند باید اعلام کنند که فلان شخص یا فلان مقام با ذکر سند دارای دو تابعیت است.
برزگر با تاکید بر اینکه بارها گفته ام و باز هم می گویم چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است، تصریح کرد: آب کشاورزی سد زولا برای مردم شهرستان سلماس است.
وی ادامه داد: دوستان و همکاران گرامی در خصوص سد زولا رای به تحقیق و تفحص دادند اما برخی با ذهن های اجاره ای بدون اینکه این تحقیق و تفحص انجام شود شروع به اظهارنظر می کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه روستاهای زولا و دیگر روستاهای حوزه انتخابیه دارای حق آبه هستند، گفت: افرادی که دم از عدالت می زنند بویی از آن نبرده اند در حالی که این شهرستان با کم آبی دست به گریبان است اما صحبت از انتقال آب زده می شود.
وی با تاکید بر اینکه تکمیل پایاب سدهای حوزه انتخابیه از سوی دولت لازم است، افزود: راه های روستایی شهرستان سلماس باید مورد توجه وزیر راه و شهرسازی قرار بگیرد.
برزگر ادامه داد: شهر شطرنجی سلماس به عنوان اولین شهر شطرنجی ایران خیابان های مساعد ندارد، شهرداری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود بازمانده و نیاز مبرم به بودجه های ملی دارد تا وضعیت خیابان های شهرستان سلماس بهبود یابد.
وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزیر باید به فکر کم آبی محصولات باغی شهرستان سلماس باشد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه کوتاه ترین و امن ترین راه مرز بین ایران و ترکیه شهرستان سلماس است، گفت: این شهرستان باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا محرومیت های آن رفع شود./

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


5 + = یازده