رفع دغدغه فعالان اقتصادی راهکار تداوم بهبود فضای کسب و کار است

رفع دغدغه فعالان اقتصادی راهکار تداوم بهبود  فضای کسب و کار است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری در بهبود فضای کسب و کار طی سال های اخیر گفت: تداوم این روند در گرو رفع دغدغه فعالان اقتصادی استان است.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی افزود: ارتقای شاخص های کسب و کار در استان طی سال های اخیر قابل توجه بوده و این استان دوره_های پی در پی رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار کشور را به دست آورده است.
وی اضافه کرد: موانع و مشکلات بهبود محیط کسب و کار باید رصد و در زمان مناسب برطرف شود.استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از فعالان اقتصادی استان در خصوص تاثیر کرونا بر کسب و کارها اظهار کرد: با توجه به سهم ۴۴ درصد بخش خدمات و کسب و کارهای خُرد در اقتصاد استان، کرونا تاثیرات منفی بیشتری بر این حوزه داشته است.شهریاری گفت: البته دولت همه تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار گرفته ولی این تاثیرگذاری بسیار زیاد بوده است.
وی با اشاره به ضرورت مدیریت بهینه مصرف برق به ویژه در بخش صنعت افزود: از واحدهای صنعتی به ویژه مستقر در شهرک های صنعتی انتظار می رود نسبت به مدیریت بهینه مصرف برق اهتمام ویژه_ای داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = پنج