نماينده مردم پيرانشهر در مجلس:

رضایت عمومی در گرو توجه مسئولان به دغدغه ها و مطالبات مردم است

رضایت عمومی در گرو توجه مسئولان به دغدغه ها و مطالبات مردم است

گروه خبر: نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس با تاکید بر اینکه رضایت¬عمومی در گرو توجه مسئولان به دغدغه¬ها و مطالبات مردم است گفت: نمایندگان مجلس باید در سال چهارم پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند، گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین از جمله اولویت های مجلس دهم در سال آخر باشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، رسول خضری در مورد مهمترین اولویت های مجلس در سال چهارم گفت: مجلس باید مطالبات مردم در کف جامعه را مورد دقت و بررسی قرار دهد. گرانی، تورم، رکود و بیکاری در کشور زیاد شده است و مردم انتظار دارند مجلس در سال چهارم رویکردش نسبت به سه سال قبل تا حد زیادی متحول شود و بیشتر به دغدغه های مردم در این حوزه ها توجه کند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به هر حال مجلس خانه ملت است و قطعا باید پیگیر اموری باشد که نیاز و ضرورت ملت است ، ملت از وکلای خود انتظار دارند دغدغه هایشان در حوزه های اقتصادی را با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار دهند.
وی بیان کرد: مجلس باید در عرصه دیپلماسی خارجی ورود جدی تر داشته باشد و حضورش پررنگ تر باشد و بتواند در بحث معاهدات بین المللی و ارتباطات با سایر کشورهای دنیا در بحث توسعه دیپلماسی خارجی گام اساسی بردارد.
وی تصریح کرد: کار قوه مجریه اجراء قوانین است و این مجلس است که باید قوانین مورد نیاز جامعه را تدوین، تصویب و برای اجرا ابلاغ کند. خضری با تاکید بر ضرورت تنقیح قوانین گفت: به روزرسانی قوانین و حذف قوانین زائد در حوزه کسب و کار ،اشتغال و تجارت امری ضروری است. اگر ما قوانین زائد را حذف کنیم، قوانین موجود را به روزرسانی کنیم و سازوکارهای کسب و کار و رونق تولید را تسهیل کنیم بهترین کار را انجام داده ایم. نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته مجلس باید به وظایف نظارتی اش در سال چهارم با قوت و دقت بیشتری بپردازد و وبه نحو شایسته وظایفش در این بعد را انجام دهد،نظارت بر حسن اجرای قوانین از مهمترین وظایف مجلس است که متاسفانه در برخی اوقات ضعیف می_شود که کاستی مجلس دراین بعد قابل پذیرش نیست و مردم انتظار دارند که مجلسی که قوانین را تدوین و تصویب کرده است بر اجرا و نحوه به درستی اجرا شدن آن نیز نظارت کافی داشته باشد./

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


+ سه = 10