رشد ۱۸ درصدی میزان وصولی‌ تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

رشد ۱۸ درصدی میزان وصولی‌ تعزیرات حکومتی  آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: میزان وصولی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱، ۱۸ درصد رشد داشته است.
به گزارش آراز آذربایجان محمد اقوامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۲ ماه سال گذشته ۲۱ هزار و ۶۵۹ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا و ارز در این اداره کل تشکیل شده است.
وی به تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در سال ۹۲ اشاره کرد و اذعان داشت: به ۲۱ هزار و ۶۹۲ فقره پرونده از مجموع پرونده‌های تشکیل شده رسیدگی و مختومه شده است.
اقوامی عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و گفت: عملکرد ما منطبق بر برنامه اجرائی ابلاغی از سوی معاون وزیر دادگستری است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به مقدار وصولی‌های این اداره کل،‌ افزود: این میزان ۸۲ میلیارد و ۴۸۶ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶ ریال گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۵۷ درصد از وصولی‌های اداره تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی مربوط به بخش کالا و خدمات، بهداشت و ۴۳ درصد باقیمانده در ارتباط با بخش قاچاق کالا و ارز است.
اقوامی از افزایش وصول جریمه‌های تعیین شده از سوی تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: این رقم در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱، ۱۸ درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه بخشی از جریمه‌های تعیین شده در استان وصول نشده است، اضافه کرد: زندانی شدن متهمان به سبب عجز و استنکاف از پرداخت‌ جزای نقدی، اجرای نیابتی پرونده‌ها،تقسیط جزایر نقدی، عدم شناسایی متهمان و عدم دسترسی به آن‌ها، تبعه خارجی بودن، عفو به دلیل قوانین و عفو به مناسبت‌های مختلف و … از دلایل عمده عدم وصول کل محکومیت‌های صادره در استان است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


+ 2 = پنج