مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي:

رسانه ها زمینه شایعه سازی در خصوص کرونا را فراهم نکنند

رسانه ها زمینه شایعه سازی در خصوص کرونا را فراهم نکنند

گروه خبر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: رسانه ها باید با شفاف سازی موضوع، اجازه شایعه سازی در خصوص بیماری کرونا را ندهند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: متاسفانه برخی افراد با سودجویی از وضعیت موجود در جامعه و همچنین بی اطلاعی مردم خسارت های جبران ناپدیر لقتصادی و روانی را بر جامعه وارد می کنند.
وی با بیان اینکه آگاهی مردم در تمام زمینه ها همواره به سود جامعه خواهد بود، تصریح کرد: اگر مردم اطلاع دقیق و درستی از ویروس کرونا و زمنیه های انتقال آن داشته باشد به راحتی می توانیم از این بحران نیز عبور کنیم که در این رابطه رسانه ها و مسوولان مربوطه نقش پررنگ تری دارند.
این مسئول اضافه کرد: مردم باید در جریان اتفاقات کرونایی قرار داشته باشند و آمار های مربوط به این موضوع کاملا شفاف و گویا منتشر شود.
وی تاکید کرد: انتشار آمار تفکیکی به جامعه تفهیم می‌کند که چه تعداد بیمار در حال حاضر وجود دارد و چه تعداد بهبود یافته هستند.
خدایاری با بیان اینکه باید رسانه‌ها به مساله استفاده از اقلام بهداشتی بپردازند، خاطرنشان کرد: باید فرهنگسازی برای استفاده از ماسک و دستکش توسط رسانه ها زمنیه سازی شود و مردم را نیز برای استفاده روزانه تشویق کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۰ ب.ظ

دیدگاه


2 + چهار =