رسانه ها باید آگاهی بخش و تمرین دهنده باشند

رسانه ها باید آگاهی بخش و تمرین دهنده باشند

آراز آذربایجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید از ظرفیت رسانه ها در رونق تولید بهره برد.
حجت الاسلام ناصر خدایاری در هفتمین همایش بسیج و رسانه که در خانه مطبوعات استان برگزار شد، با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه در رونق تولید استفاده کرد، افزود: رسانه ها باید به ضروریات و مشکلات موجود در کشور بپردازد و با اطلاع رسانی شفاف آگاهی بخش باشند.
وی با اشاره به وجود پتانسیل‌ها و منابع فراوان در کشور گفت: باید برای رشد و تعالی ظرفیتهای علمی را در حوزه های مختلف ارتقا دهیم.
وی با اشاره به تاثیر گذاری آثار تولیدی رسانه در همگرایی جامعه با تاکید براینکه وحدت با اجرای برنامه های کاربردی، سیاستگذاری،تعیین خط مشی و استراتژی میسر می شود، تصریح کرد: اتحاد و همگرایی از ارزشهای گرانقدر در کشور است و رسانه ها می توانند ابزاری برای حفظ و صیانت این اتحاد و همگرایی باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید براینکه بسیج خالصانه ترین نیروی کشور است، اظهار کرد: بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی،رسانه، فرهنگ و سلامت حضور داشته که باید از ظرفیتهای بسیج در تعالی بخشهای مختلف بهره جست.
*****مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تا ۲۲ آذر تمدید شد
رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: اطلاع رسانی شفاف در دستور کار اصحاب رسانه قرارگیرد.
سرهنگ صدقیانی در این همایش بااشاره به نقش برجسته رسانه در امید آفرینی ، امید زدایی، بحران زایی و بحران زدایی از ابزارهای رسانه در مدیریت بحران افزود: نقد و نظارت، اطلاع رسانی شفاف و تبادل آرا در دستور کار اصحاب رسانه قرارگیرد.
وی به اهمیت سواد رسانه ای در مدیریت بروز انواع آسیبها در رسانه ها دانست و ادامه داد: رسانه ها می توانند با جهاد و امیدآفرینی، تولید پیام های امید بخش و تشکیل جبهه رسانه واحد انقلابی نقش موثری در جامعه ایفا کنند.
سرهنگ صدقیانی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر توسط بسیج رسانه و کسب رتبه اول کشوری را دراولین دوره برگزاری این جشنواره استان اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان در ۱۰ محور و در ۸ قالب عملیاتی شده که مهلت ارسال آثار این دوره تا ۲۲آذر تمدید شده است.
رئیس بسیج رسانه بااشاره به برنامه های سالجاری بسیج رسانه استان تصریح کرد: سارماندهی گروه صالحین، نامگذاری حلقه های صالحین به نام شهدا، تهیه و تولید بسته خبر و برنامه ریزی برگزاری مسابقات ۴ جانبه ورزشی در ۳رشته از برنامه های این سازمان در استان است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۹ ب.ظ

دیدگاه


+ هشت = 16