رسانه رکن اصلی ارتقای اعتماد عمومی در جامعه است

رسانه رکن اصلی ارتقای اعتماد عمومی در جامعه است

گروه خبر:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همکاری خبرنگاران و رسانه ها که وجه بسیار خوب آن را در مدیریت بیماری کرونا در استان شاهد بودیم، از ارکان مهم ارتقای اعتماد عمومی است که باید در این راستا گام های بلندتری برداشته شود.
به گزارش آراز آذربایجان،علی مصطفوی در آیین تجلیل برگزیدگان جشنواره پیام رسانان سلامت آذربایجان‌غربی افزود: از خبرنگاران انتظار می‌رود که واقعیت‌ها را منعکس کنند و انتقادهای سازنده را در اولویت برنامه های خود قرار دهند زیرا انتقادات سازنده را مسوولان قبول دارند.
وی اضافه کرد: امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نتیجه تلاش و همکاری رسانه ها با ستاد کروناست و لازم است این همکاری و فرهنگ سازی ادامه یابد تا بتوان مراسم ماه محرم و صفر را نیز به بهترین نحو اجرا کرده و پشت سر گذاشت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل ها برگزار می‌شود و دستور العملی برای آن تدوین و ابلاغ شده‌است.
وی با بیان اینکه امسال وضعیت سلامت عمومی جامعه در برگزاری مراسم عزاداری متفاوت است، بیان کرد: اگر قرار است آیین ماه محرم و صفر براساس مجوز سازمان تبلیغات برگزار شود، باید همه پروتکل‌ها رعایت شده و حداکثر زمان برگزاری مراسم ۲ ساعت و با فاصله ۲ متر باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین بیان کرد: انسان سالم، محور توسعه است و نشانه توسعه یافتگی هر جامعه به افراد آن و شاخص‌ها بستگی دارد.
حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: همه رسانه ها از اهمیت ویژه‌ای در موضوع فرهنگ سازی در پیشگیری از کرونا برخوردار هستند که نتیجه آن در سطح جامعه قابل مشاهده ‌است.
وی اضافه کرد: خبرنگاران و ستاد تبلیغات پیشگیری از کرونا در کنار عوامل ستاد در استان حضور مداومی داشتند و بدون چشمداشتی در این راستا گام برداشته‌اند که این اقدام قابل تقدیر است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه


× شش = 6