مديرکل صدا و سيماي آذربايجان غربي:

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات جامعه ایفا می‌کنند

رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات  جامعه ایفا می‌کنند

گروه خبر: مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات جامعه ایفا می‌کنند.
به گزارش آراز آذربایجان محسن شکرنیا در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات صدا و سیمای آذربایجان غربی برگزار شد با تاکید بر نقش رسانه‌ها در رفع مشکلات جامعه، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود قطعا همیاری و همکاری اصحاب رسانه بیش از پیش مورد انتظار است.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه با تعریف و تشخیص به موقع مشکلات می‌توانند کمک زیادی در رفع مشکلات جامعه داشته باشند، ادامه داد: به شدت نیازمند انتقاد، تقویت و همکاری و همیاری اصحاب رسانه در خصوص مشکلات موجود در جامعه هستیم و باید از نقش رسانه‌ها در این راستا بهره برد.
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی با اشاره به روز ارتباطات، از تمام کسانی که در عرصه ارتباطات و در راه رضایت الهی تلاش می‌کنند تقدیر و قدردانی کرد.
وی ادامه داد: صدای گام‌های جهادگران، صدای راز و نیاز مومنان و صدای قلم دانشمندان و نویسندگان که در راه کسب رضای خداوند تلاش می‌کنند، مورد خشنودی خداوند متعال است.
شکرنیا خاطرنشان کرد: در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه برنامه‌هایی اجرا شده و در این راستا سعی بر این است بیشتر از گذشته به بحث مطالعه در برنامه‌ها پرداخته شود.
وی با اشاره به عملکرد مطلوب کمیته اطلاع‌رسانی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته ارومیه، تصریح کرد: رسانه‌ها در راستای پوشش خبری و انعکاس اخبار مسابقات همکاری خوبی داشتند.مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی با استقبال از توسعه برنامه‌های طنز در صدا و سیمای استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متن و فیلم‌نامه مناسب در حوزه طنز وجود ندارد.شکرنیا با بیان اینکه صدا و سیمای آذربایجان غربی از آن دسته مراکزی بوده که هیچ‌گونه تولیداتش در ساختارهای مختلف غیر قابل پخش نبوده، ادامه داد: سیستم از بابت تولید، صدا و خبر دارای دستورالعمل ‌بوده و براساس دستورالعمل‌های به روز موظف هستیم خدمات رسانه‌ای ارائه دهیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


شش + 1 =