نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

رتبه بیست وهفتم درآمد سرانه نشانگر ضعف اقتصادی فراگیر استان است

رتبه بیست وهفتم درآمد سرانه نشانگر ضعف اقتصادی فراگیر استان است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:درآمد سرانه کم استان نشاندهنده ضعف فراگیر اقتصادی استان است و در جایی که اقتصاد ضعیف باشد فریب و وسوسه زیاد می‌شود. به گزارش آرازآذربایجان ؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار مدیرکل جدید دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:استان آذربایجان غربی نسبت به سایر استان_ها، به لحاظ هم مرز بودن با سه کشور استان ویژه‌ای است و با وجود ظرفیت‌های بسیار، اما جزء استان‌هایی هست که درآمد سرانه آن کم است.
وی ادامه داد:درآمد سرانه استان در بین سایر استان‌های کشور در رتبه بیست و هفتم هست و این نشان دهنده ضعف فراگیر اقتصادی در استان است و در جایی که اقتصاد ضعیف باشد فریب و وسوسه زیاد می‌شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود:برخی از مشکلات و مسائل استان مربوط به دستگاه‌های اجرائی استان، اما برخی دیگر مربوط به دستگاه قضا است، دستگاه قضا باید برای حل مشکلات مردم با سایر اقشار و ارگان‌ها ارتباط مؤثر داشته باشد.
وی تصریح کرد:از ظرفیت روحانیت می‌توان استفاده کرد بطوریکه اطلاعات دقیقی از کلیات اعمال مجرمانه در اختیار روحانیون قرار گیرد تا علماء مردم را در منابر و سخنرانی‌ها ارشاد نمایند چرا که این کار در کم کردن تعداد جرم‌ها در استان مؤثر خواهد بود.نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در ادامه به اهمیت ارتباط نزدیک با سایر مسئولین اشاره کرد و گفت:مسئولان دستگاه قضا باید با سایر مسئولین دستگاه‌های اجرائی استان ارتباط داشته باشند چرا که در این صورت دستگاه قضا می‌تواند در برخی از مشکلات از سایر دستگاه‌ها کمک بگیرد.
وی گفت:کشور ما دارای سه رکن اساسی است که باید در امورات کشوری به یکدیگر کمک کنند، لذا ارتباط با نیرو‌های سایر ارکان‌ها می‌تواند در این امر کمک حال مسئولین باشد. امام جمعه ارومیه در ادامه به بیان اهمیت تقویت اخلاقی کارکنان پرداخت و گفت:انسان وقتی پای موعظه شخصی می‌نشیند حتی اگر آن موعظه‌ها را بداند باز تحت تأثیر قرار می‌گیرد، لذا کلاس‌های اخلاق برای کارکنان مخصوصاً در کار‌های سخت وطاقت فرسای قضائی مورد نیاز است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


1 × = یک