راه فرمانده سلیمانی ادامه دارد

راه فرمانده سلیمانی ادامه دارد

آراز آذربایجان- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هرچند سرلشکر «سلیمانی» دیگر در میان ما نیست ولی راه او همچنان ادامه دارد و مسیر مقاومت سد نمی‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهمدی قریشی» شامگاه جمعه در مراسم سوگواری شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی که در مسجد «لطفعلی خان» ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه فقدان این فرمانده ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است، اضافه کرد: راه پیروزی اسلام با خون شهیدان سیراب می‌شود و ادامه‌دار خواهد بود.
وی با بیان اینکه خدمات فرمانده «سلیمانی» بر جهان اسلام در تاریخ جاودان خواهد ماند، افزود: اینکه شهید «سلیمانی» را هم‌تراز با مالک اشتر می‌دانند، نشانگر عظمت شخصیت و شان این شهید است.
وی اظهار داشت: شهادت امام حسین (ع) و رزمندگان اسلام نشان می‌دهد که برای حفظ دین باید از جان و مال خود گذشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین «قریشی» هدف استکبار جهانی از ترور ناجوانمردانه شهید «سلیمانی» را وحشت آنان از مقاومت و دینداری عنوان کرد و گفت: شهادت سرلشکر «سلیمانی» جبهه مقاومت را تقویت و اعضای ان را برای نابودی استکبار جهانی مصمم‌تر کرده‌است.
وی سرلشکر «سلیمانی» را فرماندهی عنوان کرد که در نبردهای حق علیه باطل پیشرو سپاه خود بود و اذعان کرد: شخصیت والای این فرمانده چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران رشادت هایش پس از جنگ تحمیلی باید برجسته شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: حکمت الهی بود تا او شهید شود و راه اسلام متحدتر از پیش هموار گردد.
سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بامداد روز گذشته، جمعه با اقدام تروریستی نیروهای آمریکایی و در نزدیکی فرودگاه بغداد به فیض شهادت نایل شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


3 + هفت =