راه اندازی مجدد دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه

راه اندازی مجدد دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه

گروه گزارش: دو واحد صنعتی و تولیدی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی که راکد بودند با جذب سرمایه گذاران جدید به چرخه تولید بازگشتند.
به گزارش آرازآذربایجان ، اروم شمش سبلان که در زمینه ذوب فلزات فعالیت می کند با تغییر سرمایه گذار و با سرمایه گذاری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه مجدد فعال شد و زمینه اشتغال برای ۶۰ نفر نیروی کار فراهم کرد.
افشاری مدیر این واحد تولیدی با بیان اینکه برای توسعه این واحد صنعتی ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد ، تصریح کرد: با راه اندازی فاز توسعه این واحد صنعتی، زمینه اشتغال برای بیش از ۱۲۰ نفر ایجاد می گردد.
در ادامه با حضور در شرکت سنگین فلز ارومیه این واحد تولیدی که در زمینه قطعه سازی فعالیت می کند نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.
آلمان آبادی مدیر این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و زیر بنایی بالغ بر ? هزار متر مربع مجددا فعالیت خود را آغاز می کند، اظهار داشت: در شروع بکار این واحد ۱۰ نفر مشغول بکار شده اند و در فاز بعدی نیز برای ۲۰ نفر دیگر ایجاد اشتغال می شود و با توجه به ماهیت فعالیت و پتانسیل موجود میزان اشتغال بیشتر خواهد شد.
* آمادگی کامل استانداری جهت هرگونه کمک به توسعه فعالیت و سرمایه گذاری در بخش صنعت
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، رضا حسینی در جریان بهره برداری از این دو طرح صنعتی با تأکید بر جذب سرمایه ها در بخش تولیدی بعنوان راه فرار از تحریم ها ، اظهار داشت: می_بایستی با شناسایی واحدهای تولیدی نیازمند سرمایه گذاری، نسبت به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف راه اندازی و بهبود وضعیت تولید اقدام کرد.
وی با بیان اینکه استانداری آمادگی کامل جهت هرگونه کمک به منظور توسعه فعالیت و سرمایه گذاری در بخش صنعت را دارد، گفت: ارتباط واحدهای تولیدی با یکدیگر و شناخت و رفع نیازها توسط هم و شبکه سازی می تواند عاملی در جهت بهبود وضعیت تولید شود.
*راه اندازی مجدد ۶ واحد تولیدی راکد در استان
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، عبدلی سیلابی نیز با اشاره به نامگذاری سالجاری بعنوان سال رونق تولید و لزوم توجه به این امر، گفت: در همین راستا در سالجاری با اقدامات صورت گرفته ۶ واحد تولیدی در استان که در سالهای گذشته غیر فعال شده بودند، مجدد به بهره برداری رسیده اند.وی با بیان اینکه بحث کارآفرین و سرمایه گذار دو مقوله مجزا می باشد ، افزود: با تلفیق این دو و بهر گیری از ظرفیت هر کدام می توان به رشد تولید و رونق اقتصاد کمک کرد.
گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ادامه با حضور در واحد تولیدی شیرین نشاط آذربایجان ، تولید کننده انواع کیک و کلوچه و تی تاب بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.
arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


سه − 2 =