معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي استان خبرداد

راه اندازی تور یک روزه نوروزی با اتوبوس گردشگری در ارومیه

راه اندازی تور یک روزه نوروزی با اتوبوس گردشگری در ارومیه

گروه خبر:معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری آذربایجان_غربی از راه اندازی توریک روزه با اتوبوس گردشگری درارومیه برای ایام نوروز خبرداد. حسین امامی گفت: در نوروز ۹۶ تورهای گردشگری یک روزه در شهر ارومیه به شکل رایگان توسط ۲ دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و بعداز ظهر از ۴ تا ۷ عصر به مسافرین نوروزی ارائه خدمات خواهد داد.
وی افزود : اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در راستای ارائه خدمات بهتر و آشنایی با جاذبه های گردشگری استان اقدام به راه اندازی تورهای استان گردی نموده است. وی ادامه داد: علاوه بر ارومیه،اتوبوس گردشگری رایگان در شهرهای مهاباد و خوی نیز برای آشنایی بیشتر گردشگران نوروزی با جاذبه های توریستی شهرستان ها ارائه خدمات خواهند داد. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی با بیان انیکه در نوروز سال گذشته استقبال بسیار خوبی ازتورهای ارومیه گردی شده بود افزود: پیش بینی می شود امسال نیز با ارائه خدمات متنوع نوروزی همچون سالهای قبل از این تورهای یک روزه گردشگری استقبال شود. امامی با اشاره به حضور ۳۰ راهنمای گردشگری در مکان های تاریخی استان در نوروز۹۶ گفت: مسجد جامع ارومیه، بنای ۳ گنبد، بازار تاریخی ارومیه، خانه انصاری و مدرسه هدایت، کلیسای ننه مریم ارومیه و بند، موزه مردم شناسی ارومیه از جمله مکان های بازدید در نوروز۹۶ توسط اتوبوس های گردشگری خواهد بود.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر در نوروز امسال، چاپ و توزیع ۵۰ هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان انجام می شود گفت: ۵ هزارنسخه بروشور اطلاعات مورد نظر گردشگری استان نیزدر اختیار مسافرین نوروزی قرار خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۷ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 1