رئيس توسعه حمل و نقل آذربايجان‌غربي:

راه‌آهن مراغه ارومیه به دلیل کمبود اعتبارمسکوت مانده است

راه‌آهن مراغه ارومیه به دلیل کمبود اعتبارمسکوت مانده است

گروه خبر:رئیس حوزه ساخت و توسعه حمل و نقل آذربایجان‌غربی گفت: ۸۵ کیلومتر از مسیر ۱۸۵ کیلومتری راه‌آهن مراغه – ارومیه به اتمام رسیده و به دلیل کمبود اعتبار به حالت مسکوت مانده است.
فرهاد سرخوش ، اظهار داشت: ۸۵کیلومتر از مسیر ۱۸۵ کیلومتری راه‌آهن مراغه – ارومیه به اتمام رسیده و به دلیل کمبود اعتبار به حالت مسکوت باقی مانده است و در این رابطه، چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل زیر ساخت‌های آن مورد نیاز است.رئیس حوزه ساخت و توسعه حمل و نقل آذربایجان‌غربی گفت: اعتبار تخصیص یافته برای امسال، ۹ میلیارد ریال بوده که ۱۰ درصد این مبلغ به عوامل اجرایی تحویل داده شده است.سرخوش تصریح کرد: ایستگاه راه آهن مهاباد در محدوده ۱۵ هکتار و نیز سه هزار و ۴۶۲ متر مربع زیربنا، ۷۱٫۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ساختمان اصلی این ایستگاه با مساحت یک هزار و ۷۶۰ متر مربع با پیشرفت ۹۸٫۵ درصد در حال بهره‌برداری است.وی افزود: ایستگاه راه آهن ارومیه که ایستگاه تشکیلاتی است به مساحت ۳۰هکتار با ۱۶ هزارو ۶۳۵ متر مربع زیربنا، ۴۲٫ ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ساخمان اصلی ایستگاه نیز با مساحت پنج هزار و ۳۷۶ متر مربع، ۷۳٫ ۵۵ درصد دارای پیشرفت است.سرخوش گفت: ایستگاه راه آهن نقده به مساحت ۱۵ هکتار و ۱۰ هزار و ۷۸۲ مترمربع و ۶۷٫۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مساحت ساختمان اصلی آن نیز یک هزار و۹۲۰ متر مربع، ۸۷٫۰۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.وی اظهار کرد: ایستگاه مهاباد در سال ۹۲ به بهره‌برداری رسیده و ۱۰۰کیلومتر خط ریلی مهاباد تا ارومیه باقی مانده است و ۲۵۳ کیلومتر نیز طول قطعه تا ایستگاه نقده باقی مانده که در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز تا دهه فجر به بهره‌داری می‌رسد.به گزارش آراز آذربایجان به نقل از تسنیم،رئیس حوزه ساخت و توسعه حمل و نقل آذربایجان‌غربی افزود تنها مانع موجود کمبود اعتبارات است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 0