دومین جشنواره شعر رمضان در ارومیه برگزار می‌شود

دومین جشنواره شعر رمضان در ارومیه برگزار می‌شود

آرازآذربایجان-سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه از برگزاری دومین جشنواره شعر رمضان در این شهر خبر داد.
احمد اسدی با تشریح جزئیات چگونگی برگزاری دومین جشنواره شعر رمضان به زبان ترکی آذری در ارومیه اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش اشعار رمضان و آزاد برگزار می‌شود و هنرمندان گرامی می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ خرداد ماه ۹۷ به دبیرخانه این جشنواره مستقر در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه ارسال کنند.
اسدی گفت: در بخش رمضان به نفرات اول تا سوم بخش رمضان لوح سپاس، تندیس جشنواره و جوایز نقدی تعلق می‌گیرد و هنرمندان می‌توانند اشعار خود در قالب‌های مختلف از جمله عروض، هجایی و یا سبک‌های جدید و با موضوع رمضان و یا موضوعیت یکی از مناسبت‌های موجود در ماه مبارک رمضان و یا مفهومی از این ماه مبارک که در اشعارشان آمده ارسال کنند.
دبیر اجرایی دومین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه به زبان ترکی آذری افزود: در بخش آزاد نیز به سه اثر برتر ارسالی بدون در نظر گرفتن رتبه لوح سپاس، تندیس و جوایزی نقدی تحت عنوان آثار منتخب بخش آزاد تعلق خواهد گرفت.
اسدی تصریح کرد: هنرمندان و شعرای علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره شعر رمضان به آدرس “ارومیه- فلکه رودکی- خیابان باغبان نوین- فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه- دبیرخانه دومین جشنواره شعر رمضان” ارسال کنند.
وی گفت: تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه خواهد بود و آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های دیگری حائز رتبه‌های برتر و منتخب شده باشند.
سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه با توجه به برگزاری شهرستانی این جشنواره خاطرنشان کرد: نخستین دوره جشنواره شعر رمضان سال گذشته با شرکت هنرمندان از ۹ استان برگزار شد وامسال نیز چنانچه شاعرانی از سایر شهرها و استانها علاقمند شرکت در دومین دوره جشنواره باشند، آثارشان پذیرش و مورد داوری قرار خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه


− 8 = یک